Vă oferim instrucțiuni detaliate din care veți afla cum să creați Business Manager pe Facebook.
1. Accesați pagina https://business.facebook.com/overview/ și faceți clic pe „Creați un cont”:
2. În fereastra deschisă, introduceți numele companiei, numele dvs. și adresa de e-mail.
Verificați informațiile despre companie și editați-le, dacă este necesar:
Apăsați butonul „Trimite”.
3. Veți primi un e-mail cu un link pentru confirmarea adresei de e-mail.
4. După confirmarea adresei de e-mail, veți fi redirecționat către pagina cu setări. Acolo puteți adăuga:
- utilizatori cu diferite niveluri de acces, care vor administra paginile companiei și conturile publicitare;
- conturi publicitare noi;
- pagini noi ale companiei pe Facebook și Instagram.
Prima etapă din crearea Facebook Ads Manager a fost parcursă. Mergem mai departe.
Paginile companiei în Business Manager
1. Accesați fila „Conturi - Pagini” și apăsați butonul „Adăugați”..
2. Veți avea la dispoziție trei opțiuni:
- Adăugați o pagină. Această opțiune este potrivită dacă aveți deja o pagină a companiei și sunteți administratorul acesteia..
- Solicitați acces la pagină. Trebuie să alegeți această opțiune dacă aveți deja o pagină a companiei, dar aceasta este administrată de un alt manager de afaceri.
- Creați o pagină nouă. Alegeți această opțiune dacă nu aveți încă o pagină pe Facebook.
Cum să creezi o pagină pentru compania ta
După ce am reușit să creăm un cont publicitar pe Facebook, trebuie să creăm o pagină de afaceri. O pagină de afaceri pe Facebook este necesară companiei, inclusiv pentru lansarea reclamelor. Vă explicăm cum să o creați.
1. Intrați în profilul dvs. de Facebook, deschideți meniul din colțul din dreapta sus și selectați „Creați o pagină”.
Rețeaua socială vă va oferi două opțiuni:
Aceste două tipuri diferă doar prin setul de elemente de pe pagină:
Companie sau brand | Comunitate sau persoană publică | |
Scurtă descriere | + | + |
Site web | + | + |
Servicii | + | + |
Evaluări și recenzii | + | + |
+ | + | |
Telefon | + | + |
Adresa | + | - |
Harta | + | - |
Vizite | + | - |
Puteți plasa reclame pe Facebook și Instagram de pe orice tip de pagină. Într-un singur profil de rețea socială puteți crea oricâte pagini doriți.
2. După ce ați stabilit tipul paginii, completați informațiile succinte despre companie:
Gândiți-vă bine la numele paginii: îl puteți schimba ulterior, dar pentru asta va trebui să vă adresați administrației rețelei sociale. De aceea, este mai bine să alegeți o variantă potrivită de la început.
Încercați să folosiți un nume unic. Dacă creați o pagină neoficială (de exemplu, pagina lui Andrei Popescu pentru fanii din Budapesta), menționați acest lucru.
Ce nu se poate folosi în titlul paginii:
- Cuvinte care pot jigni sau încălca drepturile cuiva.
- Orice formă a cuvântului Facebook.
- Majuscule, dacă sunt folosite în mod incorect. Pentru a scrie „eLama” în titlul paginii, trebuie să contactați reprezentanții rețelei sociale. Puteți scrie un cuvânt cu majuscule numai într-un singur caz: dacă este o abreviere.
- Simboluri și semne de punctuație, dacă sunt utilizate în mod incorect.
- Cuvinte generale care pot crea confuzie pentru utilizator. De exemplu, nu se poate numi pagina salonului de înfrumusețare „Flori” din Budapesta pur și simplu „Salon”. De asemenea, nu este recomandabil să se numească „Salon de coafură în Budapesta”.
De asemenea, indicați categoria paginii. Încercați să alegeți cea mai potrivită opțiune dintre cele propuse.
Dacă apar câmpuri cu adresa companiei, completați-le.
3. După ce introduceți informațiile de bază, rețeaua socială vă va propune să setați fotografia de profil și coperta paginii. Dacă doriți, puteți sări peste acești pași, dar nu uitați să reveniți la ei mai târziu.
Să vedem cum să configurăm corect managerul de afaceri pe Facebook și pagina profilului de afaceri.
Ce mai trebuie să menționezi pe pagină
1. Numele de utilizator - caracterele care vor apărea în adresa paginii dvs. după www.facebook.com:
Numele trebuie să îndeplinească și următoarele cerințe:
- să conțină minimum 5 caractere;
- să fie unic;
- să nu conțină extensii (.ro) și termeni generali.
În nume pot fi utilizate simboluri și puncte. Însă punctele și majusculele/minusculele nu fac numele de utilizator unic. De exemplu, numele user.53, user53 și User.53 vor fi identice pentru Facebook.
2. Scurtă descriere a companiei.
3. Butonul cu acțiunea țintă. De exemplu, dacă aveți un magazin online, puteți numi butonul „Cumpărați” și puteți da un link către catalogul dvs.
4. Informații despre organizația dvs.: adresă, hartă, telefon, program de lucru etc. Puteți face acest lucru în secțiunea „Informații”:
Acestea sunt sfaturi de bază despre cum să creezi un Business Manager și pagini pe Facebook. Poți găsi informații mai detaliate despre fiecare punct în Centrul de ajutor Facebook.
Opțiunea „Solicitați acces la pagină”
Să analizăm mai detaliat opțiunea „Solicitați acces la pagină”. Faceți clic pe „Adăugați pagină” în fereastră.
4. Introduceți adresa URL a paginii sau numele acesteia și apăsați butonul „Adăugați pagina”.
5. Dacă sunteți deja administratorul paginii, veți primi un mesaj care vă va informa că pagina a fost adăugată cu succes sub administrare.
Dacă nu sunteți administrator, proprietarul paginii trebuie să primească o cerere de acces, pe care trebuie să o accepte.