Anunțurile afișate în rețeaua de căutare în Google Ads sunt linkuri albastre standard marcate „Reclame”.
Este afișat printre rezultatele căutării Google ca răspuns la interogarea de căutare a unui utilizator.
Acest tip este potrivit pentru servicii de publicitate și produse specifice.
Când se creează o campanie de căutare, un specialist PPC specifică o listă de cuvinte cheie, cuvinte negative și public țintă.
Dacă magazinul dvs. online are trafic scăzut, în special pentru un brand nou, publicitatea în căutare vă va ajuta să atrageți mai mult trafic direcționat, să atrageți atenția potențialilor clienți și să creșteți vânzările.
Rezultatul rapid al publicității contextuale este vizibil imediat după plasare. Deja în prima săptămână a campaniei de publicitate, puteți evalua dinamica creșterii numărului de solicitări, apeluri și comenzi.
Pentru site-urile tinere care nu au obținut încă clasamente favorabile în căutare, publicitatea în Google Ads aduce rapid conversii și vânzări direcționate. Acest lucru permite companiei nu numai să obțină primul profit, ci și primele date privind publicul și conversiile.
Google Ads face foarte convenabil promovarea ofertelor speciale. Aici puteți experimenta diferite texte, formate și plasări, precum și să evaluați rezultatele pentru a obține eficacitatea maximă a promoțiilor.
Publicitatea în căutare vă permite să ajungeți la potențiali clienți în momentul în care aceștia caută produsele sau serviciile pe care le oferiți.
Dumneavoastră decideți cât doriți să cheltuiți pentru publicitate și vă puteți ajusta oricând bugetul.
Cu ajutorul publicității în rețeaua de căutare, puteți obține conversii mari, deoarece anunțurile dvs. sunt afișate persoanelor care sunt deja interesate de ceea ce oferiți.
În termen de trei zile lucrătoare, vom crea un instrument complet de promovare a site-ului web pentru dvs. Primele clicuri și conversii sunt înregistrate imediat după lansarea campaniei.
Google Ads vă permite să configurați în mod flexibil strategiile de conversie în deplină integrare cu Google Analytics.
Google Ads vă permite să efectuați teste A/B pentru a găsi cele mai eficiente anunțuri și strategii pentru afacerea dvs.
Stabilirea unei campanii de publicitate
| |
Optimizarea campaniilor de publicitate
| |
| de la 1000 RON/luna | de la 1000 RON/luna |
Vă vom contacta în curând!
Lucrăm cu msystem de doar 3 luni, dar totul este profesional și prompt. Vă mulțumesc pentru munca bună.
Am apelat la agenție în acest an pentru a pune site-ul la punct și a-i crește profitabilitatea. Managerul ne-a recomandat o promovare complexă cu ajutorul publicității contextuale și SEO. Pentru aceasta a trebuit să mărim bugetul. Am ezitat - totuși, este o afacere riscantă. Dar rezultatul a meritat, nu avem nicio reclamație. A început optimizarea site-ului - specialistul ne-a schimbat complet structura. Acum s-a terminat pregătirea și, potrivit managerului, rezultatele vor fi și mai bune. Sperăm și așteptăm.
Am contactat agenția pentru prima dată în 2015. Rezultă că cooperarea noastră durează de 5 ani. Inițial, am fost critici cu privire la rezultatele posibile, nu ne-am asumat niciun risc și am lucrat cu bugete mici, de aproximativ 1000 UAH. Am vrut doar să vedem dacă rezultatul avansează. Și așa a fost. Astăzi, cheltuielile noastre sunt de aproximativ 6000 UAH, dar acești bani se rambursează integral din vânzări și apeluri. Am discutat mult cu managerul, iar el ne-a oferit un nou serviciu - promovarea SEO. În 2018, am plătit prima noastră factură SEO. Inițial, am vrut să fim în top 10, astfel încât clienții să poată vedea imediat site-ul nostru și să nu meargă mai departe. Dar, din păcate, rezultatul nu a fost foarte bun. Așa că am fost convinși să ne schimbăm strategia și să trecem la traficul SEO. Ne-am asumat un risc și nu am avut de pierdut, chiar am primit mult mai multe cereri, suntem mulțumiți.