Google Shopping - afișarea fișelor de produs în cadrul ecosistemului Google Ads, unde un cumpărător potențial alege un produs pe baza fotografiei și a prețului. Astfel, traficul din acest tip de publicitate este mai convergent.
Click-urile în astfel de tematici sunt scumpe. Cu toate acestea, ele sunt mai ieftine în campaniile de produse decât în campaniile de căutare, aduc mai multe conversii și sunt rentabile.
Publicitatea Google Shopping este afișată în formatul concurenței de prețuri. Prețul mai mic reprezintă aici un avantaj semnificativ. Șansele de a atrage un client sunt foarte mari.
Publicitatea este creată automat din catalogul încărcat. În același timp, mai multe dintre reclamele dvs. pot fi afișate în rezultatele căutării, mărindu-vă șansele de a atrage un client.
Modificările sunt efectuate automat pe baza informațiilor din catalog, ceea ce facilitează actualitatea publicității dvs.
Un specialist furnizează sistemului informații despre clientul dvs. țintă. Google le va afișa anunțuri ca răspuns la interogarea lor de căutare. Acest lucru asigură o relevanță ridicată și crește șansele de a atrage un public care este interesat în mod activ de achiziționarea bunurilor.
Anunțurile sunt afișate pe prima pagină de căutare și conțin cele mai importante informații despre produs. Puteți adăuga un rating al produsului în feed pe baza evaluărilor clienților. Astfel, traficul provenit din anunțurile de produse este mai convergent decât alt trafic, deoarece cumpărătorul a evaluat deja principalele avantaje ale ofertei înainte de a merge pe site.
Datorită generării automate a anunțurilor pe baza fluxurilor de date și a actualizărilor periodice, specialiștii M. System se pot concentra pe îmbunătățirea eficacității campaniei publicitare și nu pe irosirea timpului plătit pentru crearea și configurarea manuală a anunțurilor.
Încărcarea unui flux de date cu inventarul dvs. de produse vă permite să creați rapid anunțuri pentru fiecare produs, reducând la minimum timpul necesar pentru lansarea unei campanii. Acest lucru este util mai ales dacă aveți o gamă largă de produse sau dacă vă actualizați periodic conținutul.
Auditul site-ului pentru conformitatea cu cerințele Google Merchant Centre | ![]() |
Verificarea fluxului de date pentru conformitatea cu cerințele Google Merchant Centre | ![]() |
Înregistrarea și crearea unui cont Google Merchant | ![]() |
Configurarea obiectivelor de conversie în Analytics și GTM | ![]() |
Crearea unui cont Google Ads și configurarea acestuia | ![]() |
Crearea unei structuri de cont | ![]() |
Lansarea Google Shopping | ![]() |
Optimizarea campaniei dvs. publicitare | ![]() |
Testarea elementelor feed-ului | ![]() |
Generarea unui raport dinamic în Google Looker Studio | ![]() |
Costul de configurare și întreținere în prima lună de lucru | de la 1300 RON/lună |
Costul de întreținere din a doua lună de lucru | de la 1300 RON/lună |
Vă vom contacta în curând!
Deja de 3 ani colaborăm cu Media System. În acest timp, am înțeles că serviciile oferite de ei aduc rezultate reale. Ne place faptul că managerul ne sfătuiește întotdeauna cum să mergem mai departe. Nu sunt doar cuvinte, ci rapoarte detaliate, în care putem vedea conversiile și comportamentul vizitatorilor site-ului. Acum punem accentul pe produsele sezoniere - acestea se vând întotdeauna mai bine. Creștem treptat bugetul, iar rezultatele cresc odată cu acesta. Este adevărat, nu atât de rapid pe cât ne-am dori, dar probabil că aceasta este specificul muncii pe internet.
Compania noastră se ocupă cu vânzarea de echipamente de încălzire. Specificul domeniului nostru este sezonier, în perioada de vară puțini oameni doresc să cumpere încălzitoare. De aceea, am apelat la compania Media System, pentru a nu sta degeaba vara, ci pentru a atinge indicatorii medii. Durata colaborării noastre este de aproximativ doi ani. În acest timp, putem remarca că numărul apelurilor a crescut cu adevărat. Se spune că, datorită publicității, avem 2 227 de conversii, dar, desigur, numărul cumpărătorilor reali este mai mic. Vara, numărul apelurilor va scădea, dar înțelegem perfect de ce: nu este sezonul și este o scădere naturală. Credem că totul va fi din ce în ce mai bine.
La început, am apelat la companie pentru a înțelege de ce nu primim suficiente apeluri de pe internet. Este adevărat că produsul nostru nu este pentru toată lumea - saci de polipropilenă en gros. Colaborăm de patru ani și, în general, suntem mulțumiți de colaborare. Deoarece obiectivul nostru era să creștem numărul de apeluri, suntem 100% mulțumiți, deoarece numărul acestora a crescut cu adevărat. Dar acest lucru s-a întâmplat numai după ce a fost lansată publicitatea pe Google. Ni s-a trimis un raport în care se scria că numărul conversiilor a ajuns la 1 864. Este un indicator ridicat, suntem mulțumiți. Dar avem o mică nemulțumire - nu întotdeauna putem vedea singuri publicitatea noastră pe internet, deși managerul o găsește rapid.