Google Shopping - afișarea fișelor de produs în cadrul ecosistemului Google Ads, unde un cumpărător potențial alege un produs pe baza fotografiei și a prețului. Astfel, traficul din acest tip de publicitate este mai convergent.
Click-urile în astfel de tematici sunt scumpe. Cu toate acestea, ele sunt mai ieftine în campaniile de produse decât în campaniile de căutare, aduc mai multe conversii și sunt rentabile.
Publicitatea Google Shopping este afișată în formatul concurenței de prețuri. Prețul mai mic reprezintă aici un avantaj semnificativ. Șansele de a atrage un client sunt foarte mari.
Publicitatea este creată automat din catalogul încărcat. În același timp, mai multe dintre reclamele dvs. pot fi afișate în rezultatele căutării, mărindu-vă șansele de a atrage un client.
Modificările sunt efectuate automat pe baza informațiilor din catalog, ceea ce facilitează actualitatea publicității dvs.
Un specialist furnizează sistemului informații despre clientul dvs. țintă. Google le va afișa anunțuri ca răspuns la interogarea lor de căutare. Acest lucru asigură o relevanță ridicată și crește șansele de a atrage un public care este interesat în mod activ de achiziționarea bunurilor.
Anunțurile sunt afișate pe prima pagină de căutare și conțin cele mai importante informații despre produs. Puteți adăuga un rating al produsului în feed pe baza evaluărilor clienților. Astfel, traficul provenit din anunțurile de produse este mai convergent decât alt trafic, deoarece cumpărătorul a evaluat deja principalele avantaje ale ofertei înainte de a merge pe site.
Datorită generării automate a anunțurilor pe baza fluxurilor de date și a actualizărilor periodice, specialiștii M. System se pot concentra pe îmbunătățirea eficacității campaniei publicitare și nu pe irosirea timpului plătit pentru crearea și configurarea manuală a anunțurilor.
Încărcarea unui flux de date cu inventarul dvs. de produse vă permite să creați rapid anunțuri pentru fiecare produs, reducând la minimum timpul necesar pentru lansarea unei campanii. Acest lucru este util mai ales dacă aveți o gamă largă de produse sau dacă vă actualizați periodic conținutul.
Auditul site-ului pentru conformitatea cu cerințele Google Merchant Centre | ![]() |
Verificarea fluxului de date pentru conformitatea cu cerințele Google Merchant Centre | ![]() |
Înregistrarea și crearea unui cont Google Merchant | ![]() |
Configurarea obiectivelor de conversie în Analytics și GTM | ![]() |
Crearea unui cont Google Ads și configurarea acestuia | ![]() |
Crearea unei structuri de cont | ![]() |
Lansarea Google Shopping | ![]() |
Optimizarea campaniei dvs. publicitare | ![]() |
Testarea elementelor feed-ului | ![]() |
Generarea unui raport dinamic în Google Looker Studio | ![]() |
Costul de configurare și întreținere în prima lună de lucru | de la 1300 RON/lună |
Costul de întreținere din a doua lună de lucru | de la 1300 RON/lună |
Vă vom contacta în curând!
După cum ne-a explicat de la început managerul Denis Borzikov, pentru o intrare rapidă pe piața țării, este mai bine să începem cu plasarea în catalogul Prom.ua și, pe baza rezultatelor dinamicii, să conectăm publicitatea contextuală. Până acum, putem spune doar despre rezultatele popularizării prin piață. Vânzările au crescut cu 7% în primele două săptămâni, iar după o lună creșterea a fost de aproximativ 17-18%. Dinamica pozitivă persistă, dar nu este la fel de vizibilă ca la început. Per total, foarte multumit de rezultatele serviciilor oferite! Așteptăm cu nerăbdare o cooperare ulterioară.
Acum aproape 3 ani, am contactat pentru prima dată agenția M. System. Era ceva nou pentru noi, așa că nu ne grăbeam să cheltuim bani - în cazul în care nu exista niciun randament. Dar în fiecare lună ne bucuram de rezultate. Am început cu un buget minim: aproximativ 2 mii UAH. Au existat luni în care vânzările au crescut incredibil - atunci nu era deloc regretabil să investim 18 mii UAH în publicitate. Astăzi, am stabilit cifrele medii și am ajuns la 10 mii. La început, am lucrat doar pe site-ul pe care îl avem la Prom. Am văzut dinamica pozitivă și am decis să lucrăm activ pe site-ul nostru extern, pagina noastră de destinație. Am lansat publicitate și acolo. Managerul ne-a sugerat să încercăm promovarea SEO. Am fost de acord și acum așteptăm optimizarea maximă a anunțurilor Google pentru a începe promovarea SEO.
Dorim să mulțumim Msystem pentru munca depusă la lansarea și sprijinul inițial al campaniei de publicitate. Credem că munca de optimizare ulterioară nu va avea mai puțin succes.