Publicitatea direcționată pe Instagram este atunci când publicitatea se adresează unui anumit public în funcție de interesele, vârsta, locația și alte criterii ale acestuia. De exemplu, dacă vă place să călătoriți, vi se pot afișa anunțuri pentru excursii sau articole de călătorie. Acest lucru îi ajută pe agenții de publicitate să atragă mai mulți utilizatori interesați și să le afișeze anunțuri care sunt cel mai probabil să-i intereseze.
Peste 13 milioane de ucraineni parcurg zilnic feedul Instagram, urmăresc povești și răspund la reclame.
Puteți rula reclame pe Facebook simultan.
Instagram este o platformă eficientă pentru startup-uri și întreprinderile mici care caută modalități de promovare eficientă. Prin publicitate direcționată, aceștia pot atrage atenția potențialilor clienți folosind conținut vizual creativ și de înaltă calitate.
Instagram este o platformă vizuală. Mărcile care produc produse sau oferă servicii cu o imagine vizuală izbitoare pot folosi eficient această platformă pentru a atrage atenția.
Publicitatea direcționată pe Instagram pentru companiile locale vă permite să ajungeți cu precizie la publicul local, să atrageți clienți potențiali prin oferte speciale, să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii și să creșteți vânzările, optimizând în același timp bugetul de publicitate.
Vânzările directe pe Instagram sunt eficiente deoarece înlătură pașii inutile în procesul de cumpărare, ceea ce încurajează consumatorii să facă achiziții rapide de impuls. Acestea permit cumpărătorilor să treacă imediat de la vizualizarea unui produs la achiziționarea acestuia, ceea ce crește conversia.
Utilizatorii de internet au șanse de 2,5 ori mai mari să interacționeze cu reclame pe Instagram decât pe alte rețele sociale. În ceea ce privește implicarea și ratele de conversie, Instagram depășește chiar și strategiile de publicitate Facebook.
Există o varietate de locuri pentru a plasa reclame. Puteți configura campanii de publicitate în Instagram Stories sau puteți plasa postări publicitare în feedurile utilizatorilor. În paralel, puteți publica reclame pe Facebook.
Instagram oferă acces unui public activ larg, ceea ce îl face un loc ideal pentru promovarea produselor.
Această platformă vă permite să determinați cu exactitate publicul țintă în funcție de diverse criterii, asigurând o eficiență publicitară ridicată.
Instagram, ca platformă vizuală, pune accent pe calitatea produselor, îmbunătățind interacțiunea cu publicul..
Există capabilități de cumpărături online încorporate, permițând utilizatorilor să cumpere direct produse din postări sau povești promoționale.
Instrumentele Instagram ajută la urmărirea succesului campaniilor, permițându-vă să le optimizați.
Puteți modifica cu ușurință bugetul campaniilor de publicitate, în funcție de performanța acestora.
Abilitatea de a „prinde din urmă” utilizatorii care au părăsit site-ul la un preț accesibil de remarketing.
Peste 100 de setări de direcționare profunde vă vor ajuta să vizați chiar și cel mai restrâns public.
Stabilirea unei campanii de publicitate
| |
Optimizarea campaniilor de publicitate
| |
de la 1500 RON/lună | de la 1500 RON/lună |
Se plateste separat:
Crearea de reclame cool, pregătirea textelor publicitare.
Vă vom contacta în curând!
Cu mult timp în urmă, am decis că pentru a îmbunătăți funcționarea site-ului avem nevoie de publicitate contextuală. Am apelat la agenția Media System. Acolo ni s-a alocat un manager personal, care se ocupă de site-ul nostru. Drept urmare, am obținut publicitate contextuală de calitate. Managerul ne sună de două ori pe lună și ne informează despre rezultatele obținute. În plus, primim un raport detaliat și putem evalua cifrele cu ochii noștri. Creșterea este evidentă, iar acest lucru ne bucură.
Am comandat publicitate contextuală în Google Ads. După prima lună, au adăugat 30% în vânzări. Rapoartele au arătat că acest lucru s-a datorat contextului. Suntem foarte mulțumiți. Suntem recunoscători echipei M.System pentru acest lucru.
Am înțeles imediat că site-ul nostru nu arată prea bine. Am vrut să „ucidem doi iepuri”: să creștem vânzările și să punem conținutul în ordine. În urma unei colaborări de șase luni, numărul de vizitatori a crescut cu 150%, iar comenzile au crescut de 2,5 ori. Mulțumim tuturor specialiștilor de la Media System. Sperăm că acesta este doar începutul.