Despre client
- Site - șablon pe marketplace-ul Prom.ua
- A fost deja lansată publicitatea, dar se așteaptau la mai mult;
Date de intrare
- Buget lunar pentru publicitate - 5 000 UAH;
- Geo-targeting: toată Ucraina, cu excepția Crimeei, Donețk și Luhansk;
- Rețea: Google Ads și rețeaua de căutare Google Shopping;
- Timp de afișare: 24/7;
- Nu este stabilită nicio limită privind costul maxim al cererii;
- Urmărirea eficienței publicității contextuale prin cereri, vânzări și apeluri.
- Scop: creșterea fluxului de clienți potențiali fără a depăși costul maxim al cererii.
Sarcini principale
- Configurarea corectă a Google Analytics;
- Crearea și configurarea unui nou cont Google Ads și Google Merchant;
- Conectarea contului Google Ads cu Google Analytics și Google Merchant, importarea conversiilor în cont.
Lucrul la proiect
- Grupurile de produse au fost împărțite în diferite campanii comerciale. Prin atribuirea diferitelor grupuri de produse cu etichete ale vânzătorilor, am realizat adăugarea automată a produselor noi direct în campaniile publicitare corespunzătoare;
- Au fost adăugate campanii cu anunțuri de căutare dinamică. Ulterior, unele dintre acestea au fost oprite, iar bugetul lor a fost transferat la campaniile comerciale.
- S-a adăugat o campanie de căutare pentru a face publicitate unui magazin fizic, cu targetare pe o rază de 2 km.
- Lansarea remarketing-ului dinamic pentru utilizatorii care au vizualizat un anumit produs. Scopul este de a afișa publicitatea noastră cu același produs și produse similare pe site-urile din Rețeaua Google Display;
- O dată pe săptămână - gestionarea manuală a ofertelor pentru a reduce costul lead-urilor și a crește rata de conversie;
- O dată la 4-5 zile - lucrul cu interogările de căutare pentru a găsi și a înlătura interogările irelevante;
- După o lună de lucru cu campanii comerciale simple, am încercat campanii comerciale inteligente. După ce acestea au prezentat cele mai bune publicități, le-am lăsat.
Am lucrat cu acest cont din octombrie 2019 până în prezent.
Ca rezultat, publicitatea contextuală a oferit:
- Cea mai mare cantitate de trafic care vine pe site;
- Un trafic de înaltă calitate;
- Tranzacții: 2 582
- Prețul mediu al tranzacției: 53 UAH.
- Rata de conversie: 0,57%.
- Venituri conform datelor de comerț electronic: 982 122,86 UAH.
- Marjă: 30%.
- Cheltuieli de publicitate: 137 103.02 UAH.
- Profitul brut: 982 122,86 * 0,3 = 294636,86 UAH.
- ROMI (randamentul investițiilor în marketing) pe profit brut: (294636,86 - 137 103,02) / 137 103,02 * 100% = 115%.