Media System – agenție digitală

Proiect de publicitate contextuală pentru un site de producție și vânzare de afumătoare cu fum cald

Despre client

  • Un site nou creat pe platforma Prom.ua;
  • Nu a lansat niciodată publicitate contextuală;
  • Indicatorii de performanță nu au fost urmăriți;
  • Google Analytics nu a fost conectat;
  • Nu au fost implementate sarcini și scopuri.

Date de intrare

  • Buget lunar pentru publicitate - 8 000 UAH;
  • Geo-targeting - toată Ucraina, cu excepția Crimeei, Luhansk, Donetsk;
  • Rețea de publicitate - Google Search și Display Network;
  • Timp de afișare - 24/7;
  • Poziții de plasare - nu contează;
  • Limitele privind costul maxim per click - nu contează;
  • Urmărirea eficienței publicității contextuale de către potențialii clienți;
  • Scopul este de a atrage cât mai mulți clienți potențiali pe site.

Sarcini principale

  • Configurarea corectă a Google Analytics;
  • Crearea și configurarea unui nou cont Google Adwords;
  • Conectarea conturilor Adwords și Analytics, importarea conversiilor în cont.

Lucrul la proiect

  • Збір усіх можливих ключових слів російською та українською мовами за допомогою сервісу з підбору ключових слів Google. А також - їх угрупування за типом;
  • Patru anunțuri bine redactate cu oferte actuale și avantaje - „ Astăzi avem reducere de 10%”, „Cadouri la cumpărare”, „Livrare în 1 zi”, „Preț de la 805 UAH”;
  • Lansarea unei campanii în Rețeaua de afișare contextuală, urmată de un experiment de lansare a unei campanii inteligente în Rețeaua de afișare și apoi de o tranziție completă către aceasta. În plus față de lansarea unei campanii inteligente în Rețeaua de afisare contextuala, am testat campanii separate - GSP, Youtube, Remarketing;
  • crearea unui feed de anunțuri cu produse și lansarea publicității comerciale;
  • O dată pe săptămână - gestionarea manuală a ofertelor pentru a reduce costul lead-urilor și a crește rata de conversie;
  • O dată pe săptămână - curățarea plasărilor;
  • O dată la 4-5 zile - lucrul cu interogările de căutare - pentru a găsi și a adăuga noi cuvinte-cheie relevante la campania publicitară și pentru a elimina interogările irelevante.

Lucrul cu acest cont a durat din iulie 2017 până în martie 2019.

Performanță în funcție de dispozitiv:

Numărul de utilizatori noi și reveniți:

Ca rezultat, publicitatea contextuală a oferit:

  • Cea mai mare cantitate de trafic care a ajuns pe site;
  • Trafic de înaltă calitate;
  • Tranzacții: 922.
  • Prețul mediu al tranzacției: 322 UAH.
  • Rata de conversie: 0,46%.
  • Venituri conform datelor ecommerce: 1 226 712 UAH.
  • Marjă de profit: 50%.
  • Cheltuieli de publicitate: 297.118 UAH.
  • Profitul brut: 1 226 712 * 0,3 = 613 356 UAH.
  • ROMI (randamentul investițiilor în marketing) pe profit brut: (613 356 - 297 118) / 613 356 * 100% = 106%.