Despre client
- Un site nou creat pe platforma Prom.ua;
- Nu a lansat niciodată publicitate contextuală;
- Indicatorii de performanță nu au fost urmăriți;
- Google Analytics nu a fost conectat;
- Nu au fost implementate sarcini și scopuri.
Date de intrare
- Buget lunar pentru publicitate - 8 000 UAH;
- Geo-targeting - toată Ucraina, cu excepția Crimeei, Luhansk, Donetsk;
- Rețea de publicitate - Google Search și Display Network;
- Timp de afișare - 24/7;
- Poziții de plasare - nu contează;
- Limitele privind costul maxim per click - nu contează;
- Urmărirea eficienței publicității contextuale de către potențialii clienți;
- Scopul este de a atrage cât mai mulți clienți potențiali pe site.
Sarcini principale
- Configurarea corectă a Google Analytics;
- Crearea și configurarea unui nou cont Google Adwords;
- Conectarea conturilor Adwords și Analytics, importarea conversiilor în cont.
Lucrul la proiect
- Збір усіх можливих ключових слів російською та українською мовами за допомогою сервісу з підбору ключових слів Google. А також - їх угрупування за типом;
- Patru anunțuri bine redactate cu oferte actuale și avantaje - „ Astăzi avem reducere de 10%”, „Cadouri la cumpărare”, „Livrare în 1 zi”, „Preț de la 805 UAH”;
- Lansarea unei campanii în Rețeaua de afișare contextuală, urmată de un experiment de lansare a unei campanii inteligente în Rețeaua de afișare și apoi de o tranziție completă către aceasta. În plus față de lansarea unei campanii inteligente în Rețeaua de afisare contextuala, am testat campanii separate - GSP, Youtube, Remarketing;
- crearea unui feed de anunțuri cu produse și lansarea publicității comerciale;
- O dată pe săptămână - gestionarea manuală a ofertelor pentru a reduce costul lead-urilor și a crește rata de conversie;
- O dată pe săptămână - curățarea plasărilor;
- O dată la 4-5 zile - lucrul cu interogările de căutare - pentru a găsi și a adăuga noi cuvinte-cheie relevante la campania publicitară și pentru a elimina interogările irelevante.
Lucrul cu acest cont a durat din iulie 2017 până în martie 2019.
Performanță în funcție de dispozitiv:
Numărul de utilizatori noi și reveniți:
Ca rezultat, publicitatea contextuală a oferit:
- Cea mai mare cantitate de trafic care a ajuns pe site;
- Trafic de înaltă calitate;
- Tranzacții: 922.
- Prețul mediu al tranzacției: 322 UAH.
- Rata de conversie: 0,46%.
- Venituri conform datelor ecommerce: 1 226 712 UAH.
- Marjă de profit: 50%.
- Cheltuieli de publicitate: 297.118 UAH.
- Profitul brut: 1 226 712 * 0,3 = 613 356 UAH.
- ROMI (randamentul investițiilor în marketing) pe profit brut: (613 356 - 297 118) / 613 356 * 100% = 106%.