0800 33 51 54
Gratuit in Romania

Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă

Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă
Publicitatea produselor Google Shopping Google Adwords

clnt_card-1 Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casăMagazinul online „Svit lozy”

mlozy_logo_case Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă

Despre client:

Clientul este un producător de mobilier din răchită și produse din rattan. Produsele sunt potrivite pentru echiparea și decorarea cafenelelor, barurilor, restaurantelor, zonelor de vară, birourilor, locuințelor, cabanelor, saunelor și piscinelor datorită rezistenței la temperaturi ridicate și umiditate.

Clientul oferă un sistem flexibil de reduceri, prețuri de vânzare cu amănuntul scăzute, producție conform schițelor clientului și livrare rapidă în toată Ucraina.

Результати коротко:

mens Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă
499

Tranzacții

pie-e1633029841245 Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă
743%

ROMI

cyrcle-money-e1633029865531 Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă
1366

Lead-uri

(cu excepția tranzacțiilor)

Date de intrare:

  • Site-ul a fost creat pe constructorul marketplace-ului Prom.ua.
  • Bugetul lunar pentru publicitate - 3 000 UAH.
  • Geo-targeting - toată Ucraina, cu excepția Crimeei, Donețk și Luhansk.
  • Rețea - Google Ads.
  • Timp de afișare - 24/7.
  • Nu este stabilită nicio limită pentru costul maxim al cererii.
  • Urmărirea eficienței publicității contextuale prin cereri, vânzări și apeluri.
  • Scopul - de a crește rentabilitatea site-ului.
  • Sezonul începe într-o lună - din martie.

Scopuri și sarcini

target-icon Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă

Scop:

  • Creșterea vânzărilor magazinului online.

task-icont Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă

Sarcini:

  • Lansarea campaniilor de căutare pentru vânzările en-gros.
  • Lansarea unei campanii comerciale cu elaborarea detaliată a categoriilor pentru vânzările cu amănuntul.
  • Testarea remarketingului dinamic.

Lucrări la proiect

În primul rând, am lansat campanii de căutare. Deoarece aici este nevoie de timp minim, trebuie doar să adăugați categorii și subcategorii în grupul de produse.

pm1u Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă

În anunțuri, ne-am concentrat pe faptul că produsul este întotdeauna în stoc, poate fi livrat en-gros și poate fi expediat într-o singură zi.

Împreună cu căutarea, am creat și lansat campanii de produse pentru mobilier din răchită și coșuri din răchită. De asemenea, am configurat o etichetă dinamică de remarketing pentru viitor, astfel încât să putem lansa în curând publicități care vor afișa utilizatorilor anunțuri cu exact produsele pe care le-au vizualizat deja pe site.

Rolul și influența învățării automate în publicitatea contextuală crește în fiecare an. Campaniile care nu trec rapid la sistemele automate de ofertare riscă să rămână în urmă.

Există o explicație simplă pentru această tendință: oamenii nu pot lua în considerare și optimiza toți factorii, în timp ce algoritmii pot scana sute de semnale atunci când aleg un utilizator și când afișează o publicitate. Prin urmare, după o lună de funcționare a unei campanii „simple”, am creat o campanie „inteligentă”, care utilizează unul dintre aceste sisteme automate de oferte. De asemenea, am lăsat campania „simplă” să ruleze în paralel cu cea inteligentă.

pm2u Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă

Ca rezultat, publicitatea contextuală a înregistrat:

pm3u Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă

Ca rezultat, publicitatea contextuală a înregistrat:

  • Cel mai mare număr de tranzacții către site dintre toate canalele de trafic (56%)
  • Creșterea veniturilor de pe site
  • Numărul de clienți potențiali: 1366
  • Tranzacții: 499
  • Cereri, cu excepția tranzacțiilor: 867
  • Prețul mediu al tranzacției: 49 UAH.
  • Prețul mediu al unei aplicații: 18 UAH.
  • Venituri din ecommerce: 512 430 UAH.
  • Marjă de profit: 40%
  • Costuri de publicitate: 24,: 312 UAH.
  • Profitul brut: 512 430 * 0,4 = 204 972 UAH.
  • ROMI (randamentul investițiilor în marketing) pe profit brut: (204 972 - 24 312) / 24 312 * 100% = 743%.

Au lucrat la proiect

vyunov Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă
Artem Viunov

PPC Tech Lead

chernomorets Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă
Chernomorets Yevhen

PPC Senior

borzikov Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă
Borzykov Denis

Account manager

Evaluează acest articol

Evaluare medie 0 / 5. Număr de evaluări: 0

Nu există încă evaluări. Fii primul care evaluează.

Distribuie prietenilor

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dezvolta-ți afacerea online cu echipa noastra de profesioniști!

Lăsați detaliile dvs. în formularul de cerere.
Managerul vă va contacta și vă va răspunde la toate întrebările.

Dmytro Filippov

Filippov Dmytro - Șeful echipei “Media System” d.filippov@mediasystem.com.ua

Prenume
Telefon
Site
×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!

×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!