Vă vom contacta în curând!
Clientul este un producător de mobilier din răchită și produse din rattan. Produsele sunt potrivite pentru echiparea și decorarea cafenelelor, barurilor, restaurantelor, zonelor de vară, birourilor, locuințelor, cabanelor, saunelor și piscinelor datorită rezistenței la temperaturi ridicate și umiditate.
Clientul oferă un sistem flexibil de reduceri, prețuri de vânzare cu amănuntul scăzute, producție conform schițelor clientului și livrare rapidă în toată Ucraina.
Tranzacții
ROMI
Lead-uri
(cu excepția tranzacțiilor)
În primul rând, am lansat campanii de căutare. Deoarece aici este nevoie de timp minim, trebuie doar să adăugați categorii și subcategorii în grupul de produse.
În anunțuri, ne-am concentrat pe faptul că produsul este întotdeauna în stoc, poate fi livrat en-gros și poate fi expediat într-o singură zi.
Împreună cu căutarea, am creat și lansat campanii de produse pentru mobilier din răchită și coșuri din răchită. De asemenea, am configurat o etichetă dinamică de remarketing pentru viitor, astfel încât să putem lansa în curând publicități care vor afișa utilizatorilor anunțuri cu exact produsele pe care le-au vizualizat deja pe site.
Rolul și influența învățării automate în publicitatea contextuală crește în fiecare an. Campaniile care nu trec rapid la sistemele automate de ofertare riscă să rămână în urmă.
Există o explicație simplă pentru această tendință: oamenii nu pot lua în considerare și optimiza toți factorii, în timp ce algoritmii pot scana sute de semnale atunci când aleg un utilizator și când afișează o publicitate. Prin urmare, după o lună de funcționare a unei campanii „simple”, am creat o campanie „inteligentă”, care utilizează unul dintre aceste sisteme automate de oferte. De asemenea, am lăsat campania „simplă” să ruleze în paralel cu cea inteligentă.
Ca rezultat, publicitatea contextuală a înregistrat:
PPC Tech Lead
PPC Senior
Account manager
Vă vom contacta în curând!