Media System – agenție digitală

Proiect de publicitate contextuală pentru un site specializat în vânzarea mobilierului din răchită și a produselor din răchită pentru casă

Publicitatea produselor Google Shopping Google Adwords

Magazinul online „Svit lozy”

Despre client:

Clientul este un producător de mobilier din răchită și produse din rattan. Produsele sunt potrivite pentru echiparea și decorarea cafenelelor, barurilor, restaurantelor, zonelor de vară, birourilor, locuințelor, cabanelor, saunelor și piscinelor datorită rezistenței la temperaturi ridicate și umiditate.

Clientul oferă un sistem flexibil de reduceri, prețuri de vânzare cu amănuntul scăzute, producție conform schițelor clientului și livrare rapidă în toată Ucraina.

Результати коротко:


499

Tranzacții


743%

ROMI


1366

Lead-uri

(cu excepția tranzacțiilor)

Date de intrare:

  • Site-ul a fost creat pe constructorul marketplace-ului Prom.ua.
  • Bugetul lunar pentru publicitate - 3 000 UAH.
  • Geo-targeting - toată Ucraina, cu excepția Crimeei, Donețk și Luhansk.
  • Rețea - Google Ads.
  • Timp de afișare - 24/7.
  • Nu este stabilită nicio limită pentru costul maxim al cererii.
  • Urmărirea eficienței publicității contextuale prin cereri, vânzări și apeluri.
  • Scopul - de a crește rentabilitatea site-ului.
  • Sezonul începe într-o lună - din martie.

Scopuri și sarcini

Scop:

  • Creșterea vânzărilor magazinului online.

Sarcini:

  • Lansarea campaniilor de căutare pentru vânzările en-gros.
  • Lansarea unei campanii comerciale cu elaborarea detaliată a categoriilor pentru vânzările cu amănuntul.
  • Testarea remarketingului dinamic.

Lucrări la proiect

În primul rând, am lansat campanii de căutare. Deoarece aici este nevoie de timp minim, trebuie doar să adăugați categorii și subcategorii în grupul de produse.

În anunțuri, ne-am concentrat pe faptul că produsul este întotdeauna în stoc, poate fi livrat en-gros și poate fi expediat într-o singură zi.

Împreună cu căutarea, am creat și lansat campanii de produse pentru mobilier din răchită și coșuri din răchită. De asemenea, am configurat o etichetă dinamică de remarketing pentru viitor, astfel încât să putem lansa în curând publicități care vor afișa utilizatorilor anunțuri cu exact produsele pe care le-au vizualizat deja pe site.

Rolul și influența învățării automate în publicitatea contextuală crește în fiecare an. Campaniile care nu trec rapid la sistemele automate de ofertare riscă să rămână în urmă.

Există o explicație simplă pentru această tendință: oamenii nu pot lua în considerare și optimiza toți factorii, în timp ce algoritmii pot scana sute de semnale atunci când aleg un utilizator și când afișează o publicitate. Prin urmare, după o lună de funcționare a unei campanii „simple”, am creat o campanie „inteligentă”, care utilizează unul dintre aceste sisteme automate de oferte. De asemenea, am lăsat campania „simplă” să ruleze în paralel cu cea inteligentă.

Ca rezultat, publicitatea contextuală a înregistrat:

Ca rezultat, publicitatea contextuală a înregistrat:

  • Cel mai mare număr de tranzacții către site dintre toate canalele de trafic (56%)
  • Creșterea veniturilor de pe site
  • Numărul de clienți potențiali: 1366
  • Tranzacții: 499
  • Cereri, cu excepția tranzacțiilor: 867
  • Prețul mediu al tranzacției: 49 UAH.
  • Prețul mediu al unei aplicații: 18 UAH.
  • Venituri din ecommerce: 512 430 UAH.
  • Marjă de profit: 40%
  • Costuri de publicitate: 24,: 312 UAH.
  • Profitul brut: 512 430 * 0,4 = 204 972 UAH.
  • ROMI (randamentul investițiilor în marketing) pe profit brut: (204 972 - 24 312) / 24 312 * 100% = 743%.

Au lucrat la proiect


Artem Viunov

PPC Tech Lead


Chernomorets Yevhen

PPC Senior


Borzykov Denis

Account manager