Despre client
Magazin online pentru comerțul en-gros de parfumuri licențiate
Rezultatele pe scurt:
136%
Creșterea traficului
232%
Creșterea volumului de
vânzărilor
77%
Creșterea numărului de
tranzacții
Obiective:
- Creșterea traficului către magazinul online
Site-ul înainte de optimizare
Date inițiale pentru site înainte de optimizare:
Numărul de link-uri conform Ahrefs | 1076 |
---|---|
Numărul de donatori conform Ahrefs | 33 |
Numărul de link-uri conform Serpstat | 418 |
Numărul de donatori conform Serpstat | 25 |
Vizibilitate conform Serpstat | 1.14 |
Numărul de fraze conform Serpstat | 98904 |
Lucrări de optimizare
- Traficul de bază al site-ului a fost de 6042 de sesiuni pe lună;
- Conectarea Google Analytics cu Google Search Console și conectarea obiectivelor pentru a urmări conversiile pe site;
- Colectarea unui nucleu semantic larg cu interogări cheie după care sunt clasificați concurenții;
- РDezvoltarea și implementarea unei noi structuri a site-ului. Au fost schimbate denumirile categoriilor cu altele cu frecvență mai mare, în conformitate cu nucleul semantic colectat. Au fost adăugate noi categorii. Structura a fost simplificată pentru a reduce suprapunerea; Un fișier de structură nou
- Umplerea site-ului cu conținut;
- În conformitate cu prioritatea paginilor site-ului pentru client, am întocmit sarcini tehnice pentru copywriting;
- Am selectat fraze cheie care răspund nevoilor vizitatorilor site-ului pentru a fi implementate pe site;
- Au fost selectate pentru utilizare interogări cu frecvență ridicată, medie și scăzută;
- Am elaborat și implementat o schemă de linking pentru site;
- Au fost comandate, redactate și postate textele pentru categoriile de produse și fișele produselor;
- S-au dezvoltat și implementat metadatele Title, Description și H1 pentru categoriile și fișele de produse optimizate.
Exemple de metadate:
Titlu: Apă de toaletă în miniatură Cumpărați mostre de parfum
Descriere: Mostre de parfum de marcă Copii ➤ Fabricat în Turcia Preț de la 11,18 UAH Comandați mostre de parfum cu livrare în Ucraina Sunați
Site-ul după 16 luni de promovare
A fost | A devenit | |
---|---|---|
Optimizat cu texte și meta date | 112 pagini | |
Caractere scrise | 310 000 | |
Numărul mediu de sesiuni pe lună | 6042 | 10039 |
Numărul de link-uri conform Ahrefs | 1076 | 2092 |
Numărul de donatori conform Ahrefs | 33 | 108 |
Numărul de linkuri conform Serpstat | 418 | 628 |
Numărul de donatori conform Serpstat | 25 | 77 |
Vizibilitate maximă conform Serpstat | 1.14 | 3.04 |
Numărul de fraze conform Serpstat | 98904 | 74830 |
- Se observă o creștere a traficului din motoarele de căutare (dinamica traficului de-a lungul lunilor)
Comparație între trafic și venituri: martie 2020 și martie 2021
Numărul de utilizatori noi a crescut cu 181,60%.
Numărul de sesiuni a crescut cu 136%.
Numărul de tranzacții a crescut cu 77%.
În martie 2021, numărul de sesiuni de căutare organică a fost de 12273, față de 5198 sesiuni în martie 2020. - Vizibilitatea site-ului a crescut
- Dinamica traficului pe site a crescut
- Numărul de fraze-cheie pentru care site-ul este clasat a scăzut. Nucleul semantic a scăzut datorită eliminării frazelor-cheie care nu sunt vizate
- Se observa o creștere constantă a pozițiilor interogărilor cheie în motoarele de căutare
Cei mai buni indicatori ai creșterii site-ului până la sfârșitul lunii
- Creșterea traficului cu 136%
- Creșterea vânzărilor cu 232%
- Veniturile organice pentru luna fără promovare s-au ridicat la UAH 150,066. Și cu promovare - 498.647 UAH
- Clientul a cheltuit 195.707 UAH pe promovarea SEO pe întreaga perioadă de lucru
- Costurile de promovare timp de 16 luni s-au recuperat într-o lună de creștere
Concluzie
După schimbarea structurii site-ului, optimizarea categoriilor, umplerea periodică cu conținut și cumpărarea unei serii de link-uri, traficul a înregistrat o creștere semnificativă și, în consecință, au crescut și veniturile.
Pentru creșterea în continuare a clasării și a traficului, este necesar să se continue lucrul asupra site-ului, să crească numărul de link-uri, să se completeze conținutul și să se lucreze cu nucleul semantic.
La acest proiect au lucrat
Bondarenko Timur
SEO Tech Lead
Zhyvaha Artemii
SEO Middle
Borzykov Denis
Account manager