Media System – agenție digitală

Proiect privind promovarea și optimizarea site-ului. Subiect: vânzarea en-gros a parfumurilor licențiate

Magazin online "Optparfum"

Promovare SEO Optimizare SEO

Despre client

Magazin online pentru comerțul en-gros de parfumuri licențiate

Rezultatele pe scurt:


136%

Creșterea traficului


232%

Creșterea volumului de

vânzărilor


77%

Creșterea numărului de

tranzacții

Obiective:

  • Creșterea traficului către magazinul online

Site-ul înainte de optimizare

Date inițiale pentru site înainte de optimizare:

Numărul de link-uri conform Ahrefs 1076
Numărul de donatori conform Ahrefs 33
Numărul de link-uri conform Serpstat 418
Numărul de donatori conform Serpstat 25
Vizibilitate conform Serpstat   1.14
Numărul de fraze conform Serpstat 98904

Lucrări de optimizare

  1. Traficul de bază al site-ului a fost de 6042 de sesiuni pe lună;
  2. Conectarea Google Analytics cu Google Search Console și conectarea obiectivelor pentru a urmări conversiile pe site;
  3. Colectarea unui nucleu semantic larg cu interogări cheie după care sunt clasificați concurenții;
  4. РDezvoltarea și implementarea unei noi structuri a site-ului. Au fost schimbate denumirile categoriilor cu altele cu frecvență mai mare, în conformitate cu nucleul semantic colectat. Au fost adăugate noi categorii. Structura a fost simplificată pentru a reduce suprapunerea; Un fișier de structură nou
  5. Umplerea site-ului cu conținut;
  6. În conformitate cu prioritatea paginilor site-ului pentru client, am întocmit sarcini tehnice pentru copywriting;
  7. Am selectat fraze cheie care răspund nevoilor vizitatorilor site-ului pentru a fi implementate pe site;
  8. Au fost selectate pentru utilizare interogări cu frecvență ridicată, medie și scăzută;
  9. Am elaborat și implementat o schemă de linking pentru site;
  10. Au fost comandate, redactate și postate textele pentru categoriile de produse și fișele produselor;
  11. S-au dezvoltat și implementat metadatele Title, Description și H1 pentru categoriile și fișele de produse optimizate.
    Exemple de metadate:
    Titlu: Apă de toaletă în miniatură Cumpărați mostre de parfum
    Descriere: Mostre de parfum de marcă Copii ➤ Fabricat în Turcia Preț de la 11,18 UAH Comandați mostre de parfum cu livrare în Ucraina Sunați

Site-ul după 16 luni de promovare

A fost A devenit
Optimizat cu texte și meta date 112 pagini
Caractere scrise 310 000
Numărul mediu de sesiuni pe lună 6042 10039
Numărul de link-uri conform Ahrefs 1076 2092
Numărul de donatori conform Ahrefs 33 108
Numărul de linkuri conform Serpstat 418 628
Numărul de donatori conform Serpstat 25 77
Vizibilitate maximă conform Serpstat 1.14 3.04
Numărul de fraze conform  Serpstat 98904 74830
  1. Se observă o creștere a traficului din motoarele de căutare (dinamica traficului de-a lungul lunilor)

    Comparație între trafic și venituri: martie 2020 și martie 2021

    Numărul de utilizatori noi a crescut cu 181,60%.
    Numărul de sesiuni a crescut cu 136%.
    Numărul de tranzacții a crescut cu 77%.
    În martie 2021, numărul de sesiuni de căutare organică a fost de 12273, față de 5198 sesiuni în martie 2020.
  2. Vizibilitatea site-ului a crescut
  3. Dinamica traficului pe site a crescut
  4. Numărul de fraze-cheie pentru care site-ul este clasat a scăzut. Nucleul semantic a scăzut datorită eliminării frazelor-cheie care nu sunt vizate
  5. Se observa o creștere constantă a pozițiilor interogărilor cheie în motoarele de căutare

Cei mai buni indicatori ai creșterii site-ului până la sfârșitul lunii

  • Creșterea traficului cu 136%
  • Creșterea vânzărilor cu 232%
  • Veniturile organice pentru luna fără promovare s-au ridicat la UAH 150,066. Și cu promovare - 498.647 UAH
  • Clientul a cheltuit 195.707 UAH pe promovarea SEO pe întreaga perioadă de lucru
  • Costurile de promovare timp de 16 luni s-au recuperat într-o lună de creștere

Concluzie

După schimbarea structurii site-ului, optimizarea categoriilor, umplerea periodică cu conținut și cumpărarea unei serii de link-uri, traficul a înregistrat o creștere semnificativă și, în consecință, au crescut și veniturile.

Pentru creșterea în continuare a clasării și a traficului, este necesar să se continue lucrul asupra site-ului, să crească numărul de link-uri, să se completeze conținutul și să se lucreze cu nucleul semantic.

La acest proiect au lucrat


Bondarenko Timur
SEO Tech Lead

Zhyvaha Artemii
SEO Middle

Borzykov Denis
Account manager