Conversia acestui trafic este foarte mare deoarece este vorba de interogări vizate.
În nișele cu profit scăzut, ponderea produselor organice este și mai mare, deoarece căutarea este poate cel mai profitabil canal în ceea ce privește costul de conversie, achiziția de clienți potențiali și, în cele din urmă, achiziția de clienți.
Multe proiecte din mediul digital primesc până la 80-90% din comenzi numai din rezultatele căutării organice Google.
- Promovați resursa pe prima pagină a rezultatelor căutării. Mai bine, una dintre primele trei poziții. Ei colectează 75% din toate clicurile.
- Faceți site-ul convenabil, de înaltă calitate și informativ pentru a face călătoria vizitatorului spre a face o achiziție cât mai ușoară posibil.
Acestea și alte sarcini sunt rezolvate prin promovarea SEO - lucru cuprinzător privind cererea de căutare, structura și capacitatea de utilizare a resursei, conținut, analiză etc.
Fără a implica specialiști în optimizarea motoarelor de căutare, veți avea la îndemână un site web cu produse și un coș de cumpărături. Utilizarea SEO este un instrument de lucru cu drepturi depline pentru a atrage clienți din rezultatele căutării Google.