0800 33 51 54
Gratuit in Romania

Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an

Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an

Despre client:

Compania furnizează produse din cauciuc și azbest de la producători de top din Rusia și Ucraina de peste 15 ani. Dispune de un depozit cu o gama variată de produse, care vă permite să onorați  comenzile în cel mai scurt timp posibil. Oferă consiliere calificată și selectează produsele în funcție de sarcinile clientului.

Rezultatele pe scurt:

mens Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an
67%

Creșterea numărului de clienți potențiali

pie-e1633029841245 Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an
8%

Creștere procentuală de clienți potențiali

cyrcle-money-e1633029865531 Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an
108 UAH

Prețul mediu de clienți potențiali

Date de intrare:

  • Bugetul lunar de publicitate: în primele luni a fost de 3.000 UAH, apoi a crescut la 7.000 UAH;
  • Geotargeting - Ucraina, cu excepția Crimeei;
  • Rețea - Google Ads + Google Merchant;
  • Showtime - 24/7;
  • Urmărirea eficienței publicității contextuale pe baza formularelor și apelurilor trimise cu Google Analytics.

Scopuri și obiective

target-icon Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an

Scop:

  • Creșteți numărul de Clienți potențiali.

task-icont Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an

Sarcină:

  • Creați publicitate profitabilă în Google Ads și continuați să lucrați la optimizarea acesteia;
  • Configurați corect Google Analytics. Anterior, obiectivele nu erau stabilite în cont;
  • Crearea și configurarea unui nou cont Google Ads,Merchant;
  • Conectarea unui cont Google Ads la Google Analytics, importarea conversiilor în cont.

Prima etapă de configurare a proiectului

  • În prima etapă, a fost creată o campanie de căutare în toată Ucraina. Am colectat interogări de căutare separat pentru toate produsele promovate și am lansat, de asemenea, anunțuri dinamice pentru cumpărături, pentru a ne asigura că nu am ratat ocazia de a afișa anunțuri pentru cuvinte cheie cu frecvență redusă. Am creat 3 reclame unice pentru fiecare grup.
    asb1ua Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an
  • Am lansat o campanie simplă de vânzări în direcțiile de care aveam nevoie, iar după 2 luni am transformat-o într-una deșteaptă;
    asb2ua Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an

Lucrări de optimizare a proiectelor

  • Optimizarea de înaltă calitate a campaniilor de publicitate a fost realizată pentru a atrage un public mai țintit.
  • S-au schimbat textele publicitare. Le-au făcut mai specifice și mai atrăgătoare. Au indicat UTP, promoții, reduceri.
  • CPC crescut pentru cuvintele cheie care au oferit factori comportamentali mai buni.
  • Am elaborat o listă de cuvinte cheie negative. Interogări irelevante excluse.
  • S-a schimbat programarea anunțurilor.
  • S-au folosit ajustări ale sumelor licitate pentru dispozitive mobile
  • .
  • asb3 Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an

Rezultat:

  • Costuri de publicitate: 49.127,25 UAH.
  • Clicuri: 23.887.
  • Clienți potențiali: 453.
  • Prețul mediu clientului potențial: 108,44 UAH.
  • Coeficientul clientului potențial: 1,9%.

După unsprezece luni de lucru cu clientul, am reușit să creștem numărul cumpărătorilor cu 67%. Obiectivele stabilite pentru noi au fost atinse: campania de publicitate este profitabilă într-un buget limitat. În prezent continuăm să lucrăm cu contul, scalând rezultatele pe care le-am obținut.

Au lucrat la proiect

artem Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an
Vyunov Artem
PPC Tech Lead
aleks Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an
Popov Oleksandr
PPC Middle
denis Publicitatea contextuală în domeniul produselor din cauciuc și azbest: cum am crescut numărul de clienți potențiali cu 67% în mai puțin de un an
Borzikov Denis
Account manager

Evaluează acest articol

Evaluare medie 5 / 5. Număr de evaluări: 1

Nu există încă evaluări. Fii primul care evaluează.

Distribuie prietenilor

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dezvolta-ți afacerea online cu echipa noastra de profesioniști!

Lăsați detaliile dvs. în formularul de cerere.
Managerul vă va contacta și vă va răspunde la toate întrebările.

Dmytro Filippov

Filippov Dmytro - Șeful echipei “Media System” d.filippov@mediasystem.com.ua

Prenume
Telefon
Site
×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!

×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!