Despre client:
Compania furnizează produse din cauciuc și azbest de la producători de top din Rusia și Ucraina de peste 15 ani. Dispune de un depozit cu o gama variată de produse, care vă permite să onorați comenzile în cel mai scurt timp posibil. Oferă consiliere calificată și selectează produsele în funcție de sarcinile clientului.
Rezultatele pe scurt:
67%
Creșterea numărului de clienți potențiali
8%
Creștere procentuală de clienți potențiali
108 UAH
Prețul mediu de clienți potențiali
Date de intrare:
- Bugetul lunar de publicitate: în primele luni a fost de 3.000 UAH, apoi a crescut la 7.000 UAH;
- Geotargeting - Ucraina, cu excepția Crimeei;
- Rețea - Google Ads + Google Merchant;
- Showtime - 24/7;
- Urmărirea eficienței publicității contextuale pe baza formularelor și apelurilor trimise cu Google Analytics.
Scopuri și obiective
Scop:
- Creșteți numărul de Clienți potențiali.
Sarcină:
- Creați publicitate profitabilă în Google Ads și continuați să lucrați la optimizarea acesteia;
- Configurați corect Google Analytics. Anterior, obiectivele nu erau stabilite în cont;
- Crearea și configurarea unui nou cont Google Ads,Merchant;
- Conectarea unui cont Google Ads la Google Analytics, importarea conversiilor în cont.
Prima etapă de configurare a proiectului
- În prima etapă, a fost creată o campanie de căutare în toată Ucraina. Am colectat interogări de căutare separat pentru toate produsele promovate și am lansat, de asemenea, anunțuri dinamice pentru cumpărături, pentru a ne asigura că nu am ratat ocazia de a afișa anunțuri pentru cuvinte cheie cu frecvență redusă. Am creat 3 reclame unice pentru fiecare grup.
- Am lansat o campanie simplă de vânzări în direcțiile de care aveam nevoie, iar după 2 luni am transformat-o într-una deșteaptă;
Lucrări de optimizare a proiectelor
- Optimizarea de înaltă calitate a campaniilor de publicitate a fost realizată pentru a atrage un public mai țintit.
- S-au schimbat textele publicitare. Le-au făcut mai specifice și mai atrăgătoare. Au indicat UTP, promoții, reduceri.
- CPC crescut pentru cuvintele cheie care au oferit factori comportamentali mai buni.
- Am elaborat o listă de cuvinte cheie negative. Interogări irelevante excluse.
- S-a schimbat programarea anunțurilor.
- S-au folosit ajustări ale sumelor licitate pentru dispozitive mobile
- .
Rezultat:
- Costuri de publicitate: 49.127,25 UAH.
- Clicuri: 23.887.
- Clienți potențiali: 453.
- Prețul mediu clientului potențial: 108,44 UAH.
- Coeficientul clientului potențial: 1,9%.
După unsprezece luni de lucru cu clientul, am reușit să creștem numărul cumpărătorilor cu 67%. Obiectivele stabilite pentru noi au fost atinse: campania de publicitate este profitabilă într-un buget limitat. În prezent continuăm să lucrăm cu contul, scalând rezultatele pe care le-am obținut.
Au lucrat la proiect
Vyunov Artem
PPC Tech Lead
Popov Oleksandr
PPC Middle
Borzikov Denis
Account manager