0800 33 51 54
Gratuit in Romania

Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări

Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări

Despre client:

Clientul comercializează piese auto cu ridicata și cu amănuntul de la un depozit din București în toată România. Compania are în vânzare piese de schimb pentru diverse mărci auto la prețuri mici. De asemenea, compania oferă garanții și vinde nu numai piese de schimb originale, ci și analogii acestora de la alte mărci cunoscute. Gama de produse este în continuă creștere și actualizare.

Rezultatele pe scurt:

mens Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări
1635

Tranzacții

pie-e1633029841245 Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări
203%
ROMI
cyrcle-money-e1633029865531 Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări
2925

Lead-uri

(cu excepția tranzacțiilor)

Date de intrare:

  • Buget lunar pentru publicitate - UAH 5 000;
  • Geo-targeting - Ucraina, cu excepția Crimeei;
  • Rețea - Google Ads, în special, clientul trebuie să configureze o campanie comercială;
  • Timp de afișare - 24/7;
  • Urmărirea eficienței publicității contextuale prin tranzacții și apeluri cu Google Analytics.
  • Scopul - creșterea vânzărilor.

Scopuri și obiective

target-icon Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări

Scop:

  • Creșterea vânzărilor magazinului online

task-icont Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări

Sarcini:

  • Realizarea unei structuri detaliate a grupurilor din campania publicitară pe categorii și marje de produse
  • Testarea eficienței strategiilor de ofertare

Lucrări la proiect

  • Întrucât unele grupuri de produse aveau marje diferite, am mutat produsele din grupurile respective în campanii separate. Acest lucru facilitează urmărirea lor și ne permite să reacționăm rapid la indicatori și să stabilim o strategie de ofertare diferită, dacă este necesar.
    avt1ua Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări
  • În continuare, am comparat o campanie comercială obișnuită și una inteligentă, activându-le alternativ timp de 10 zile de funcționare. Ca rezultat, am trecut toate campaniile de produse obișnuite la cele inteligente.
    avt2ua Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări
  • Am lansat o campanie cu remarketing dinamic, dar s-a dovedit că, în cazul unei campanii inteligente de produse, eficiența acesteia a fost redusă de câteva ori: „Cea inteligentă utilizează, de asemenea, principiile remarketingului dinamic și are o prioritate mai mare pentru vizualizări.
    avt3ua Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări
  • O dată pe săptămână, am gestionat manual strategia pentru a reduce costul lead-urilor și a crește rata de conversie, eliminând produsele neprofitabile conform schemei alese împreună cu clientul.

Lucrăm la acest cont din decembrie 2020 până în prezent.

avt4ua Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări

Rezultatul eforturilor de publicitate:

  • Tranzacții: 1635
  • Lead-uri, altele decât tranzacțiile: 2925 (potrivit clientului, au existat, de asemenea, multe vânzări prin telefon, deoarece clienții doresc să primească consultanță înainte de cumpărare).
  • Prețul mediu al tranzacției: 38,53 UAH.
  • Rata de conversie: 1,27%.
  • Venituri din comerț electronic: 707 265,59 UAH.
  • Marjă de profit: 27%.
  • Cheltuieli de publicitate: 63 009,94 UAH.
  • Profitul brut: 707.265,59 UAH * 0,27 = 190.961,70 UAH.
  • ROMI (randamentul investițiilor în marketing) pe profit brut: (190.961,70 - 63.009,94) / 63.009,94 * 100% = 203%.

Comentariul clientului: „La patru luni de la lansarea publicității dvs. deja caut a cincea persoană în echipa noastră”. Pentru noi este un compliment.

Au lucrat la proiect:

vyunov Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări
Artem Vyunov

PPC Tech Lead

chernomorets Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări
Yevhen Chornomorets

PPC Senior

sergeev Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări
Sergeyev Dmitry

Account manager

Evaluează acest articol

Evaluare medie 0 / 5. Număr de evaluări: 0

Nu există încă evaluări. Fii primul care evaluează.

Distribuie prietenilor

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dezvolta-ți afacerea online cu echipa noastra de profesioniști!

Lăsați detaliile dvs. în formularul de cerere.
Managerul vă va contacta și vă va răspunde la toate întrebările.

Dmytro Filippov

Filippov Dmytro - Șeful echipei “Media System” d.filippov@mediasystem.com.ua

Prenume
Telefon
Site
×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!

×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!