Media System – agenție digitală

Publicitatea eficientă a pieselor auto sau cum să ajuți un client să-și extindă echipa de vânzări

Despre client:

Clientul comercializează piese auto cu ridicata și cu amănuntul de la un depozit din București în toată România. Compania are în vânzare piese de schimb pentru diverse mărci auto la prețuri mici. De asemenea, compania oferă garanții și vinde nu numai piese de schimb originale, ci și analogii acestora de la alte mărci cunoscute. Gama de produse este în continuă creștere și actualizare.

Rezultatele pe scurt:


1635

Tranzacții


203%
ROMI

2925

Lead-uri

(cu excepția tranzacțiilor)

Date de intrare:

  • Buget lunar pentru publicitate - UAH 5 000;
  • Geo-targeting - Ucraina, cu excepția Crimeei;
  • Rețea - Google Ads, în special, clientul trebuie să configureze o campanie comercială;
  • Timp de afișare - 24/7;
  • Urmărirea eficienței publicității contextuale prin tranzacții și apeluri cu Google Analytics.
  • Scopul - creșterea vânzărilor.

Scopuri și obiective

Scop:

  • Creșterea vânzărilor magazinului online

Sarcini:

  • Realizarea unei structuri detaliate a grupurilor din campania publicitară pe categorii și marje de produse
  • Testarea eficienței strategiilor de ofertare

Lucrări la proiect

  • Întrucât unele grupuri de produse aveau marje diferite, am mutat produsele din grupurile respective în campanii separate. Acest lucru facilitează urmărirea lor și ne permite să reacționăm rapid la indicatori și să stabilim o strategie de ofertare diferită, dacă este necesar.
  • În continuare, am comparat o campanie comercială obișnuită și una inteligentă, activându-le alternativ timp de 10 zile de funcționare. Ca rezultat, am trecut toate campaniile de produse obișnuite la cele inteligente.
  • Am lansat o campanie cu remarketing dinamic, dar s-a dovedit că, în cazul unei campanii inteligente de produse, eficiența acesteia a fost redusă de câteva ori: „Cea inteligentă utilizează, de asemenea, principiile remarketingului dinamic și are o prioritate mai mare pentru vizualizări.
  • O dată pe săptămână, am gestionat manual strategia pentru a reduce costul lead-urilor și a crește rata de conversie, eliminând produsele neprofitabile conform schemei alese împreună cu clientul.

Lucrăm la acest cont din decembrie 2020 până în prezent.

Rezultatul eforturilor de publicitate:

  • Tranzacții: 1635
  • Lead-uri, altele decât tranzacțiile: 2925 (potrivit clientului, au existat, de asemenea, multe vânzări prin telefon, deoarece clienții doresc să primească consultanță înainte de cumpărare).
  • Prețul mediu al tranzacției: 38,53 UAH.
  • Rata de conversie: 1,27%.
  • Venituri din comerț electronic: 707 265,59 UAH.
  • Marjă de profit: 27%.
  • Cheltuieli de publicitate: 63 009,94 UAH.
  • Profitul brut: 707.265,59 UAH * 0,27 = 190.961,70 UAH.
  • ROMI (randamentul investițiilor în marketing) pe profit brut: (190.961,70 - 63.009,94) / 63.009,94 * 100% = 203%.

Comentariul clientului: „La patru luni de la lansarea publicității dvs. deja caut a cincea persoană în echipa noastră”. Pentru noi este un compliment.

Au lucrat la proiect:


Artem Vyunov

PPC Tech Lead


Yevhen Chornomorets

PPC Senior


Sergeyev Dmitry

Account manager