Media System – agenție digitală

Studiu de caz pentru crearea și menținerea reclamei contextuale pentru un site web care vinde piese auto

Despre client

FF

Site șablon pe marketplace-ul Prom.ua;
Nu au difuzat reclame înainte.

Date de intrare

Bugetul lunar de publicitate - 4000 UAH;
Geotargeting - toată Ucraina, cu excepția Crimeei, Donețk și Luhansk;
Rețeaua de publicitate - Google Ads;
Showtime - 24/7;
Pozițiile de plasare nu contează;
Urmărirea eficienței publicității contextuale pentru potențialii clienți;
Scopul este de a crea o campanie de publicitate profitabilă și de a crește numărul de tranzacții.

Sarcini prioritare

Configurare Google Analytics corectă
Crearea și configurarea unui nou cont Google Ads;
Conectarea contului dvs. Google Ads la Google Analytics, importarea conversiilor și comerțului electronic în contul dvs.

Lucru de proiect

Crearea și modelarea unui feed pentru a lansa o campanie de publicitate pentru cumpărături. Importați-l în Google Merchant Center. Au fost produse aproximativ 1.600 de produse.

Toate relațiile țară+limbă au fost incluse pentru a acoperi cât mai multe interogări de căutare posibil;

Procesarea numelor de articole ale produselor pentru a se potrivi cu specificul algoritmilor Google;
O dată pe săptămână - gestionarea manuală a sumelor licitate pentru a reduce costul clienților potențiali și a crește ratele de conversie;
O dată la 4-5 zile - lucrați cu interogări de căutare pentru a găsi și adăuga noi cuvinte cheie negative în campania publicitară;
Lansați o campanie inteligentă de cumpărături care funcționează nu numai în căutare, ci și în CMS. Acest lucru vă permite să găsiți clienți nu numai atunci când sunt în căutarea unui produs, ci și atunci când sunt ocupați cu altceva.

Rezultate

Contul este în funcțiune de la începutul lunii septembrie 2019 până în prezent.

Lucrul constant cu o campanie de publicitate vă permite să creșteți numărul de tranzacții directe, reducând astfel costul fiecărei tranzacții.
În 6 luni de lucru cu noi, campania de publicitate a adus vânzări directe de 144 mii. UAH
Marja produselor este aproape de 50%, deci putem spune că profitul net a fost aproape de 70 de mii. UAH
La un cost de 11 mii. UAH, profitabilitatea campaniei este aproape de 550%, ceea ce indică faptul că ne-am descurcat sarcinii stabilite în fața noastră.

Drept urmare, publicitatea contextuală a oferit:

Cea mai mare cantitate de trafic care vine pe site;
O creștere a numărului de tranzacții, iar clientul a simțit acest lucru deja în a doua săptămână de lansare.

Plan de dezvoltare în continuare

Încărcarea întregului sortiment al clientului în Google Merchant Center;
Efectuarea de experimente pentru a găsi cea mai profitabilă strategie de licitare.