0800 33 51 54
Gratuit in Romania

Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton

Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton

clnt_card-1 Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din cartonTOV "KART-PAC"

logo_kpack Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton

Despre client

Producător și vânzător de ambalaje din carton pentru alimente și nu numai.

Sortiment principal:

  • Ambalare pentru tort
  • Cutii pentru produse de cofetărie: cupcakes, eclere, turtă dulce, bomboane etc.
  • Cutii de pizza
  • Cutii de sushi
  • Cutii cu fructe
  • Cutii de carton ondulat
  • Cutii de carton
  • Colț din carton
  • Cutii cadou
  • Cutii de pantofi

Rezultate pe scurt:

pie-e1633029841245 Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
174,66%

Creșterea tranzacțiilor

mens Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
491,74%

Creșterea traficului

cyrcle-money-e1633029865531 Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
293,69%

Creșterea veniturilor

task-icont Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton

Sarcină:

  • Îmbunătățiți site-ul pentru cumpărător, creșteți vânzările și traficul către magazinul online

Site înainte de optimizare

Datele inițiale ale site-ului înainte de optimizare:

Numărul de linkuri conform Ahrefs0
Numărul de donatori conform Ahrefs0
Numărul de linkuri conform Serpstat0
Numărul de donatori conform Serpstat0
Vizibilitate conform Serpstat0
Numărul de fraze conform Serpstat0

Lucrări de optimizare

  1. Traficul de bază al site-ului a fost de 0;
  2. Conectarea Google Analytics cu Google Search Console și conectarea obiectivelor pentru a urmări conversiile pe site;
  3. Colectarea unui nucleu semantic larg cu interogări cheie prin care concurenții sunt clasificați;
  4. Elaborarea și implementarea unei noi structuri a site-ului. Numele categoriilor au fost schimbate cu unele cu frecvență mai mare, în conformitate cu nucleul semantic colectat. Au fost adăugate noi categorii. Structura a fost simplificată pentru a reduce anidarea; Fișier de structură nou
  5. A fost creata o matrice a sezonalitatii pentru a determina categoriile care fac obiectul optimizarii priorităților;
    Matricea de sezonalitate este creata cu ajutorul instrumentului Google KeyWord Planner. Din semantica colectată si categorizată, selectam cate un cuvant-cheie cu frecvență ridicată, il încărcăm în serviciu și primim date privind cererea pe lună. Pe baza datelor, determinăm paginile prioritare pentru dezvoltare.
    Un exemplu de matrice a sezonalitatii:
    tab Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
  6. Umplerea site-ului cu conținut;
  7. In conformitate cu prioritatea paginilor site-ului, pentru client a fost întocmită o specificatie de drepturi de autor;
  8. 200 de fraze cheie relevante care răspund solicitărilor vizitatorilor site-ului au fost selectate pentru implementare pe site;
  9. Pentru aplicații au fost selectate interogari cu frecvență mare, medie si joasa;
  10. A fost dezvoltată și implementată o schema de reconectare a site-urilor;
  11. Au fost comandate, scrise și postate texte pentru 29 de categorii (+2), cu un volum total de 90.000 de simboluri fără spații;
  12. Titlul, Descrierea și metadatele H1 pentru categoriile optimizate au fost dezvoltate și implementate.
    Exemple de metadate:
    Titlu: Cutie de carton pentru tort cu fereastra transparenta 250*250*200 cumparare in Ucraina | Denumirea site-ului
    Descriere: Cutie de carton pentru tort cu fereastra transparenta 250*250*200 cumpara pe site *site* la prețul de 18,90 UAH ✓ Cutie de carton pentru tort cu fereastra transparenta 250*250*200: vedeți descrierea, fotografii, specificatiiLivrare rapidă in UcrainaTelefon

Site după 18 luni de promovare

A fostA devenit
Optimizat cu texte și metadate95 de pagini
Simboale scrise365 000
Numărul mediu de sesiuni pe lună09 971
Numărul de linkuri conform Ahrefs01365
Numărul de donatori conform Ahrefs0133
Numărul de linkuri conform Serpstat084
Numărul de donatori conform  Serpstat053
Vizibilitate maximă conform Serpstat00.41
Numărul de fraze conform Serpstat017610
  1. Există o creștere a traficului din motoarele de căutare (dinamica traficului pe lună)
    cb1 Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
    Comparație trafic și venituri: iulie 2020 și ianuarie 2022
    cb2 Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
    Numărul de utilizatori noi a crescut cu 152,37%.
    Numărul de ședințe a crescut cu 491,74%.
    Numărul tranzacțiilor a crescut cu 174,66%.
    În ianuarie 2022, numărul de sesiuni din căutare organică a fost de 9.379, comparativ cu iulie 2020 - 1.585 de sesiuni.
  2. Vizibilitatea site-ului a crescut
    cb3 Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
  3. Dinamica traficului pe site a crescut
    cb4 Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
  4. Numărul de fraze cheie pentru care site-ul este clasat a crescut
    cb5 Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
  5. Există o creștere constantă a pozițiilor interogărilor cheie în motoarele de căutare
    cb6 Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton

Concluzie

După schimbarea structurii site-ului, optimizarea categoriilor, adăugarea regulată de conținut și achiziționarea multor link-uri, traficul a înregistrat o creștere semnificativă și, în consecință, și veniturile au crescut.

Pentru a vă crește în continuare clasamentul și traficul, trebuie să continuați să lucrați la site-ul dvs., să creșteți numărul de link-uri, să completați conținutul și să lucrați cu nucleul semantic.

Echipa

bondarenko Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
Bondarenko Timur
SEO Tech Lead
boychun Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
Boychun Anastasia
SEO Middle
borzikov Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton
Borzikov Denis
Account manager

Evaluează acest articol

Evaluare medie 0 / 5. Număr de evaluări: 0

Nu există încă evaluări. Fii primul care evaluează.

Distribuie prietenilor

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dezvolta-ți afacerea online cu echipa noastra de profesioniști!

Lăsați detaliile dvs. în formularul de cerere.
Managerul vă va contacta și vă va răspunde la toate întrebările.

Dmytro Filippov

Filippov Dmytro - Șeful echipei “Media System” d.filippov@mediasystem.com.ua

Prenume
Telefon
Site
×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!

×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!