Despre client
Producător și vânzător de ambalaje din carton pentru alimente și nu numai.
Sortiment principal:
- Ambalare pentru tort
- Cutii pentru produse de cofetărie: cupcakes, eclere, turtă dulce, bomboane etc.
- Cutii de pizza
- Cutii de sushi
- Cutii cu fructe
- Cutii de carton ondulat
- Cutii de carton
- Colț din carton
- Cutii cadou
- Cutii de pantofi
Rezultate pe scurt:
174,66%
Creșterea tranzacțiilor
491,74%
Creșterea traficului
293,69%
Creșterea veniturilor
Sarcină:
- Îmbunătățiți site-ul pentru cumpărător, creșteți vânzările și traficul către magazinul online
Site înainte de optimizare
Datele inițiale ale site-ului înainte de optimizare:
Numărul de linkuri conform Ahrefs | 0 |
---|---|
Numărul de donatori conform Ahrefs | 0 |
Numărul de linkuri conform Serpstat | 0 |
Numărul de donatori conform Serpstat | 0 |
Vizibilitate conform Serpstat | 0 |
Numărul de fraze conform Serpstat | 0 |
Lucrări de optimizare
- Traficul de bază al site-ului a fost de 0;
- Conectarea Google Analytics cu Google Search Console și conectarea obiectivelor pentru a urmări conversiile pe site;
- Colectarea unui nucleu semantic larg cu interogări cheie prin care concurenții sunt clasificați;
- Elaborarea și implementarea unei noi structuri a site-ului. Numele categoriilor au fost schimbate cu unele cu frecvență mai mare, în conformitate cu nucleul semantic colectat. Au fost adăugate noi categorii. Structura a fost simplificată pentru a reduce anidarea; Fișier de structură nou
- A fost creata o matrice a sezonalitatii pentru a determina categoriile care fac obiectul optimizarii priorităților;
Matricea de sezonalitate este creata cu ajutorul instrumentului Google KeyWord Planner. Din semantica colectată si categorizată, selectam cate un cuvant-cheie cu frecvență ridicată, il încărcăm în serviciu și primim date privind cererea pe lună. Pe baza datelor, determinăm paginile prioritare pentru dezvoltare.
Un exemplu de matrice a sezonalitatii:
- Umplerea site-ului cu conținut;
- In conformitate cu prioritatea paginilor site-ului, pentru client a fost întocmită o specificatie de drepturi de autor;
- 200 de fraze cheie relevante care răspund solicitărilor vizitatorilor site-ului au fost selectate pentru implementare pe site;
- Pentru aplicații au fost selectate interogari cu frecvență mare, medie si joasa;
- A fost dezvoltată și implementată o schema de reconectare a site-urilor;
- Au fost comandate, scrise și postate texte pentru 29 de categorii (+2), cu un volum total de 90.000 de simboluri fără spații;
- Titlul, Descrierea și metadatele H1 pentru categoriile optimizate au fost dezvoltate și implementate.
Exemple de metadate:
Titlu: Cutie de carton pentru tort cu fereastra transparenta 250*250*200 cumparare in Ucraina | Denumirea site-ului
Descriere: Cutie de carton pentru tort cu fereastra transparenta 250*250*200 cumpara pe site *site* la prețul de 18,90 UAH ✓ Cutie de carton pentru tort cu fereastra transparenta 250*250*200: vedeți descrierea, fotografii, specificatii ✓ Livrare rapidă in Ucraina Telefon
Site după 18 luni de promovare
A fost | A devenit | |
---|---|---|
Optimizat cu texte și metadate | 95 de pagini | |
Simboale scrise | 365 000 | |
Numărul mediu de sesiuni pe lună | 0 | 9 971 |
Numărul de linkuri conform Ahrefs | 0 | 1365 |
Numărul de donatori conform Ahrefs | 0 | 133 |
Numărul de linkuri conform Serpstat | 0 | 84 |
Numărul de donatori conform Serpstat | 0 | 53 |
Vizibilitate maximă conform Serpstat | 0 | 0.41 |
Numărul de fraze conform Serpstat | 0 | 17610 |
- Există o creștere a traficului din motoarele de căutare (dinamica traficului pe lună)
Comparație trafic și venituri: iulie 2020 și ianuarie 2022
Numărul de utilizatori noi a crescut cu 152,37%.
Numărul de ședințe a crescut cu 491,74%.
Numărul tranzacțiilor a crescut cu 174,66%.
În ianuarie 2022, numărul de sesiuni din căutare organică a fost de 9.379, comparativ cu iulie 2020 - 1.585 de sesiuni. - Vizibilitatea site-ului a crescut
- Dinamica traficului pe site a crescut
- Numărul de fraze cheie pentru care site-ul este clasat a crescut
- Există o creștere constantă a pozițiilor interogărilor cheie în motoarele de căutare
Concluzie
După schimbarea structurii site-ului, optimizarea categoriilor, adăugarea regulată de conținut și achiziționarea multor link-uri, traficul a înregistrat o creștere semnificativă și, în consecință, și veniturile au crescut.
Pentru a vă crește în continuare clasamentul și traficul, trebuie să continuați să lucrați la site-ul dvs., să creșteți numărul de link-uri, să completați conținutul și să lucrați cu nucleul semantic.
Echipa
Bondarenko Timur
SEO Tech Lead
Boychun Anastasia
SEO Middle
Borzikov Denis
Account manager