Media System – agenție digitală

Studiu de caz privind promovarea și optimizarea site-ului web. Subiect: vânzarea cu ridicata a ambalajelor din carton

TOV "KART-PAC"

Despre client

Producător și vânzător de ambalaje din carton pentru alimente și nu numai.

Sortiment principal:

  • Ambalare pentru tort
  • Cutii pentru produse de cofetărie: cupcakes, eclere, turtă dulce, bomboane etc.
  • Cutii de pizza
  • Cutii de sushi
  • Cutii cu fructe
  • Cutii de carton ondulat
  • Cutii de carton
  • Colț din carton
  • Cutii cadou
  • Cutii de pantofi

Rezultate pe scurt:


174,66%

Creșterea tranzacțiilor


491,74%

Creșterea traficului


293,69%

Creșterea veniturilor

Sarcină:

  • Îmbunătățiți site-ul pentru cumpărător, creșteți vânzările și traficul către magazinul online

Site înainte de optimizare

Datele inițiale ale site-ului înainte de optimizare:

Numărul de linkuri conform Ahrefs 0
Numărul de donatori conform Ahrefs 0
Numărul de linkuri conform Serpstat 0
Numărul de donatori conform Serpstat 0
Vizibilitate conform Serpstat 0
Numărul de fraze conform Serpstat 0

Lucrări de optimizare

  1. Traficul de bază al site-ului a fost de 0;
  2. Conectarea Google Analytics cu Google Search Console și conectarea obiectivelor pentru a urmări conversiile pe site;
  3. Colectarea unui nucleu semantic larg cu interogări cheie prin care concurenții sunt clasificați;
  4. Elaborarea și implementarea unei noi structuri a site-ului. Numele categoriilor au fost schimbate cu unele cu frecvență mai mare, în conformitate cu nucleul semantic colectat. Au fost adăugate noi categorii. Structura a fost simplificată pentru a reduce anidarea; Fișier de structură nou
  5. A fost creata o matrice a sezonalitatii pentru a determina categoriile care fac obiectul optimizarii priorităților;
    Matricea de sezonalitate este creata cu ajutorul instrumentului Google KeyWord Planner. Din semantica colectată si categorizată, selectam cate un cuvant-cheie cu frecvență ridicată, il încărcăm în serviciu și primim date privind cererea pe lună. Pe baza datelor, determinăm paginile prioritare pentru dezvoltare.
    Un exemplu de matrice a sezonalitatii:
  6. Umplerea site-ului cu conținut;
  7. In conformitate cu prioritatea paginilor site-ului, pentru client a fost întocmită o specificatie de drepturi de autor;
  8. 200 de fraze cheie relevante care răspund solicitărilor vizitatorilor site-ului au fost selectate pentru implementare pe site;
  9. Pentru aplicații au fost selectate interogari cu frecvență mare, medie si joasa;
  10. A fost dezvoltată și implementată o schema de reconectare a site-urilor;
  11. Au fost comandate, scrise și postate texte pentru 29 de categorii (+2), cu un volum total de 90.000 de simboluri fără spații;
  12. Titlul, Descrierea și metadatele H1 pentru categoriile optimizate au fost dezvoltate și implementate.
    Exemple de metadate:
    Titlu: Cutie de carton pentru tort cu fereastra transparenta 250*250*200 cumparare in Ucraina | Denumirea site-ului
    Descriere: Cutie de carton pentru tort cu fereastra transparenta 250*250*200 cumpara pe site *site* la prețul de 18,90 UAH ✓ Cutie de carton pentru tort cu fereastra transparenta 250*250*200: vedeți descrierea, fotografii, specificatiiLivrare rapidă in Ucraina Telefon

Site după 18 luni de promovare

A fost A devenit
Optimizat cu texte și metadate 95 de pagini
Simboale scrise 365 000
Numărul mediu de sesiuni pe lună 0 9 971
Numărul de linkuri conform Ahrefs 0 1365
Numărul de donatori conform Ahrefs 0 133
Numărul de linkuri conform Serpstat 0 84
Numărul de donatori conform  Serpstat 0 53
Vizibilitate maximă conform Serpstat 0 0.41
Numărul de fraze conform Serpstat 0 17610
  1. Există o creștere a traficului din motoarele de căutare (dinamica traficului pe lună)

    Comparație trafic și venituri: iulie 2020 și ianuarie 2022

    Numărul de utilizatori noi a crescut cu 152,37%.
    Numărul de ședințe a crescut cu 491,74%.
    Numărul tranzacțiilor a crescut cu 174,66%.
    În ianuarie 2022, numărul de sesiuni din căutare organică a fost de 9.379, comparativ cu iulie 2020 - 1.585 de sesiuni.
  2. Vizibilitatea site-ului a crescut
  3. Dinamica traficului pe site a crescut
  4. Numărul de fraze cheie pentru care site-ul este clasat a crescut
  5. Există o creștere constantă a pozițiilor interogărilor cheie în motoarele de căutare

Concluzie

După schimbarea structurii site-ului, optimizarea categoriilor, adăugarea regulată de conținut și achiziționarea multor link-uri, traficul a înregistrat o creștere semnificativă și, în consecință, și veniturile au crescut.

Pentru a vă crește în continuare clasamentul și traficul, trebuie să continuați să lucrați la site-ul dvs., să creșteți numărul de link-uri, să completați conținutul și să lucrați cu nucleul semantic.

Echipa


Bondarenko Timur
SEO Tech Lead

Boychun Anastasia
SEO Middle

Borzikov Denis
Account manager