0800 33 51 54
Gratuit in Romania

Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice

Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice

clnt_card-1 Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasniceCompanie «Smarts»

smarts_logo_case Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice

Despre client:

Are o rețea de sucursale de magazine offline și un magazin online cu livrare în toată Ucraina. Este distribuitor oficial al multor mărci cunoscute și oferă plăți în rate și credit pentru achiziții. Oferă o garanție oficială.

Clientul a venit la noi în urma unui audit al campaniilor Google Ads, în care am evidențiat erori și am arătat puncte de creștere.

Rezultate pe scurt:

mens Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice
480 Tranzacții
pie-e1633029841245 Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice
844% ROMI prin profit brut
cyrcle-money-e1633029865531 Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice
209 UAH Prețul mediu de tranzacție

Date de intrare:

  • Bugetul lunar de publicitate - 50.000 UAH;
  • Geotargeting - Ucraina, cu excepția Crimeei;
  • Rețea - Google Ads;
  • Showtime - 24/7;
  • Urmărirea eficienței publicității contextuale pe baza tranzacțiilor cu Google Analytics.
  • Scopul este de a crea un canal de vânzări profitabil și de a crește numărul de tranzacții.

Scopuri și obiective

target-icon Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice

Scop:

  • Creșterea vânzărilor

task-icont Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice

Sarcină:

  • Eliminați erorile identificate în etapa de audit a unei companii de publicitate
  • Creați o structură detaliată a grupurilor în RC pe categorii de site
  • Testați remarketingul dinamic

Lucrul la proiect

  • Crearea sarcinilor tehnice pentru feedul de produse. în ce categorie s-ar repeta structura site-ului. Anterior, toate produsele erau în aceeași categorie și, în consecință, nu exista o împărțire pe campanie de vânzări. Am vrut să împărțim campaniile de cumpărături pe categorii, cum ar fi pe site.
    sm1u Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice
  • Am creat campanii simple de cumpărături pentru fiecare categorie de produse. Am urmărit fiecare dintre ele și am redistribuit bugetul în funcție de numărul de vânzări: unde au fost mai multe vânzări, am crescut, unde au fost mai puține, am redus.
    sm2u Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice
  • Am lansat remarketingul dinamic pentru utilizatorii care au vizualizat un anumit produs. Scopul este de a afișa reclamele noastre cu produse identice și similare pe site-urile rețelei de display contextuale ale Google.
  • Planul este de a face liste combinate pe perioada de vârstă pe site și de a vedea ce se întâmplă. Este posibil să nu aibă sens să le arătați oamenilor un anunț din cauza numărului de zile după ce au vizualizat produsul pe site.
  • sm3u Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice
  • O dată pe săptămână - sumele licitate gestionate manual pentru a reduce costul clienților potențiali și a crește ratele de conversie.
  • O dată la 5 zile - lucrați cu interogări de căutare pentru a scădea interogările irelevante.
  • Odată ce campaniile simple de cumpărături generau 10 tranzacții, le-am convertit în campanii inteligente de cumpărături.
  • sm4u Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice

Contul este în funcțiune din septembrie 2020 până în prezent.

sm5u-1 Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice

Drept urmare, publicitatea contextuală a oferit:

  • Tranzacții: 480.
  • Prețul mediu al tranzacției: 209 UAH.
  • Rata de conversie: 0,64%.
  • Marja: 10%.
  • Costuri de publicitate: 100.234,23 UAH.
  • ROMI (rentabilitatea investiției de marketing) pe profit brut: 844%.

Au lucrat la proiect

vyunov Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice
Vyunov ArtemPPC Tech Lead
chernomorets Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice
Yevhen CernomoretsPPC Senior
sergeev Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un magazin online de electronice și electrocasnice
Sergheev DmitroAccount manager

Evaluează acest articol

Evaluare medie 4.8 / 5. Număr de evaluări: 11

Nu există încă evaluări. Fii primul care evaluează.

Distribuie prietenilor

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dezvolta-ți afacerea online cu echipa noastra de profesioniști!

Lăsați detaliile dvs. în formularul de cerere.
Managerul vă va contacta și vă va răspunde la toate întrebările.

Dmytro Filippov

Filippov Dmytro - Șeful echipei “Media System” d.filippov@mediasystem.com.ua

Prenume
Telefon
Site
×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!

×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!