Despre client:
Are o rețea de sucursale de magazine offline și un magazin online cu livrare în toată Ucraina. Este distribuitor oficial al multor mărci cunoscute și oferă plăți în rate și credit pentru achiziții. Oferă o garanție oficială.
Clientul a venit la noi în urma unui audit al campaniilor Google Ads, în care am evidențiat erori și am arătat puncte de creștere.
Rezultate pe scurt:
480 Tranzacții
844% ROMI prin profit brut
209 UAH Prețul mediu de tranzacție
Date de intrare:
- Bugetul lunar de publicitate - 50.000 UAH;
- Geotargeting - Ucraina, cu excepția Crimeei;
- Rețea - Google Ads;
- Showtime - 24/7;
- Urmărirea eficienței publicității contextuale pe baza tranzacțiilor cu Google Analytics.
- Scopul este de a crea un canal de vânzări profitabil și de a crește numărul de tranzacții.
Scopuri și obiective
Scop:
- Creșterea vânzărilor
Sarcină:
- Eliminați erorile identificate în etapa de audit a unei companii de publicitate
- Creați o structură detaliată a grupurilor în RC pe categorii de site
- Testați remarketingul dinamic
Lucrul la proiect
- Crearea sarcinilor tehnice pentru feedul de produse. în ce categorie s-ar repeta structura site-ului. Anterior, toate produsele erau în aceeași categorie și, în consecință, nu exista o împărțire pe campanie de vânzări. Am vrut să împărțim campaniile de cumpărături pe categorii, cum ar fi pe site.
- Am creat campanii simple de cumpărături pentru fiecare categorie de produse. Am urmărit fiecare dintre ele și am redistribuit bugetul în funcție de numărul de vânzări: unde au fost mai multe vânzări, am crescut, unde au fost mai puține, am redus.
- Am lansat remarketingul dinamic pentru utilizatorii care au vizualizat un anumit produs. Scopul este de a afișa reclamele noastre cu produse identice și similare pe site-urile rețelei de display contextuale ale Google.
- Planul este de a face liste combinate pe perioada de vârstă pe site și de a vedea ce se întâmplă. Este posibil să nu aibă sens să le arătați oamenilor un anunț din cauza numărului de zile după ce au vizualizat produsul pe site.
- O dată pe săptămână - sumele licitate gestionate manual pentru a reduce costul clienților potențiali și a crește ratele de conversie.
- O dată la 5 zile - lucrați cu interogări de căutare pentru a scădea interogările irelevante.
- Odată ce campaniile simple de cumpărături generau 10 tranzacții, le-am convertit în campanii inteligente de cumpărături.
Contul este în funcțiune din septembrie 2020 până în prezent.
Drept urmare, publicitatea contextuală a oferit:
- Tranzacții: 480.
- Prețul mediu al tranzacției: 209 UAH.
- Rata de conversie: 0,64%.
- Marja: 10%.
- Costuri de publicitate: 100.234,23 UAH.
- ROMI (rentabilitatea investiției de marketing) pe profit brut: 844%.
Au lucrat la proiect
Vyunov ArtemPPC Tech Lead
Yevhen CernomoretsPPC Senior
Sergheev DmitroAccount manager