0800 33 51 54
Gratuit in Romania

Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un site care vinde accesorii pentru smartphone

Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un site care vinde accesorii pentru smartphone

clnt_card-1 Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un site care vinde accesorii pentru smartphoneMagazin online "4phone"

4phone_logo_case Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un site care vinde accesorii pentru smartphone

Despre client

  • Site șablon pe marketplace-ul Vendigo.ro;
  • Care nu au difuzat reclame înainte;

Date de intrare

  • Bugetul lunar de publicitate - 8.000 UAH;
  • Geotargeting - toată Romania;
  • Rețea - Google Ads;
  • Showtime - 24/7;
  • Pozițiile de plasare nu contează;
  • Costul gheții nu trebuie să depășească 100 RON.
  • Urmărirea eficienței publicității contextuale - la cerere.
  • Scopul este de a crea o campanie de publicitate profitabilă și de a crește numărul de tranzacții.

Sarcini prioritare

  • Configurare Google Analytics corectă;
  • Crearea și configurarea unui nou cont Google Ads;
  • Conectarea contului dvs. Google Ads la Google Analytics, importarea conversiilor și comerțului electronic în contul dvs.

Lucru de proiect

  • Crearea și modelarea unui feed pentru lansarea unei campanii de publicitate pentru cumpărături, precum și împărțirea acestuia pe categorii în funcție de structura site-ului. Importați-l în Google Merchant Center. Au fost produse 1920 de produse.
1u Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un site care vinde accesorii pentru smartphone
  • Procesarea numelor de articole ale produselor, ajustându-le în funcție de specificul algoritmilor Google.
  • Crearea de campanii de cumpărături simple la început, astfel încât să înceapă să colecteze conversiile necesare pentru a lansa o campanie inteligentă de cumpărături.
2u Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un site care vinde accesorii pentru smartphone
  • O dată pe săptămână - gestionarea manuală a ofertelor pentru a reduce costul clienților potențiali și a crește ratele de conversie;
  • O dată la 4-5 zile - lucrați cu interogări de căutare pentru a adăuga cuvinte cheie negative în campania publicitară;
  • Lansați o campanie inteligentă de cumpărături care funcționează nu numai în căutare, ci și în CMS. Acest lucru vă permite să găsiți clienți nu numai atunci când sunt în căutarea unui produs, ci și atunci când sunt ocupați cu ceva complet diferit.
  • Configurarea remarketingului dinamic pentru a afișa anunțuri pentru produsul exact pe care utilizatorul l-a văzut deja pe site. Din păcate, această sursă de trafic nu a devenit mai profitabilă decât campaniile de produse, așa că a fost suspendată și bugetul a fost realocat.
3u Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un site care vinde accesorii pentru smartphone

Contul este în funcțiune de la începutul lunii februarie 2020 până în prezent.

4u Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un site care vinde accesorii pentru smartphone

Ca urmare, publicitatea contextuală a oferit:

  • Cea mai mare cantitate de trafic care vine pe site;
  • Trafic de înaltă calitate;
  • Tranzacții 4200.
  • Prețul mediu al tranzacției: 35 RON.
  • Rata de conversie: 8,79%.
  • Venituri conform datelor de comerț electronic: 518.043 RON.
  • Marja: 60%.
  • Costuri de publicitate: 147.015 RON.
  • Profit brut: 518.043 * 0,6 = 310.825 RON.
  • ROMI (rentabilitatea investiției de marketing) pe profit brut: (310.825 - 147.015) / 310.825 * 100% = 111%.

Plan de dezvoltare în continuare:

  • Încărcarea întregului sortiment al clientului în Google Merchant Center;
  • Efectuarea de experimente pentru a găsi cea mai profitabilă strategie de pariuri.
  • În prezent, campania de publicitate acoperă aproximativ 53% din afișările din rețeaua de căutare, în timp ce bugetul zilnic este deja de 3000 RON(cu cel declarat la început de 250 RON) - am reușit să extindem bugetul de publicitate al clientului prin înființarea unei campanii de publicitate profitabile, iar pe viitor vom încerca să atingem un indicator de tranzacții de 100/zi.

Evaluează acest articol

Evaluare medie 0 / 5. Număr de evaluări: 0

Nu există încă evaluări. Fii primul care evaluează.

Distribuie prietenilor

Личный помощник
Ведет дела в рамках услуги поисковая реклама Погружается в специфику работы, но при этом умеет донести информацию доступным способом Связывается с заказчиком минимум раз в неделю для передачи отчетов, обсуждения результатов

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Dezvolta-ți afacerea online cu echipa noastra de profesioniști!

Lăsați detaliile dvs. în formularul de cerere.
Managerul vă va contacta și vă va răspunde la toate întrebările.

Dmytro Filippov

Filippov Dmytro - Șeful echipei “Media System” d.filippov@mediasystem.com.ua

Prenume
Telefon
Site
×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!

×
Cererea dvs. a fost primită.

Vă vom contacta în curând!