Media System – agenție digitală

Studiu de caz privind publicitatea contextuală pentru un site de produse intime

Despre client

  • Site șablon pe marketplace-ul Vendigo.ro;
  • Am încercat să difuzăm noi reclame, dar Google a respins materialele publicitare.

Date de intrare

  • Bugetul lunar de publicitate - 5.000 UAH;
  • Geotargeting - toată Romania;
  • Rețea - Rețeaua de căutare Google Ads;
  • Showtime - 24/7;
  • Nu există limită pentru costul maxim al aplicației;
  • Urmărirea eficienței publicității contextuale bazată pe solicitări, vânzări și apeluri.
  • Scopul este de a crește fluxul de clienți potențiali pentru anumite categorii de produse.

Sarcini prioritare

  • Configurare Google Analytics corectă;
  • Crearea și configurarea unui nou cont Google Ads;
  • Conectarea unui cont Google Ads la Google Analytics, importarea conversiilor în cont.

Lucrul la proiect

  • Deoarece promovarea produselor pentru adulți este interzisă în Google Merchant, doar o parte a acesteia a putut fi plasată acolo;
  • Campaniile de anunțuri dinamice afișate în Rețeaua de căutare au fost create imediat, dar unele poziții au fost respinse după ce au trecut prin moderarea fluxului de pagini. Am creat campanii regulate de căutare pentru articolele promoționale respinse.
  • Am adăugat o campanie de căutare pe pagina principală a site-ului pentru întrebări cheie generale, cum ar fi „sex shop”.
  • O dată pe săptămână - gestionarea manuală a ofertelor pentru a reduce costul clienților potențiali și a crește ratele de conversie;
  • O dată la 4-5 zile - lucrați cu interogări de căutare pentru a găsi și scădea interogări irelevante;
  • După o lună de lucru cu campanii simple de cumpărături, am încercat campanii inteligente de cumpărături. După ce au dat rezultate mai bune, i-au părăsit.

Contul este în funcțiune din noiembrie 2019 până în prezent.

Drept urmare, publicitatea contextuală a oferit:

  • Cea mai mare cantitate de trafic care vine pe site;
  • Creștere crescută a comenzilor;
  • Tranzacții: 673
  • Aplicații, excluzând tranzacțiile: 553
  • Prețul mediu al tranzacției: 279 UAH.
  • Prețul mediu al tratamentului: 153 UAH.
  • Venituri conform datelor de comerț electronic: 504.559,05 UAH.
  • Marja: 50%.
  • Cheltuieli de publicitate: 188.141,78 UAH.
  • Profit brut: 504.559,05 * 0,5 = 252.279,52 UAH.
  • ROMI (rentabilitatea investiției de marketing) pe profit brut: (252.279,52 - 188.141,78) / 188.141,78 * 100% = 34%.